آفتاب

صدای مسلمانان در روز قدس بلندتر از سازمان های بین المللی خواهد بود

صدای مسلمانان در روز قدس بلندتر از سازمان های بین المللی خواهد بود

بغداد- ایرنا- دبیر اتحاد علمای مسلمین عراق، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در حمله به غزه گفت: بی شک روز قدس امسال که صهیونیست ها مردم روزه دار فلسطین را زیر بمب ها و موشک های خود گرفته اند، صدای مسلمانان بلندتر از قطعنامه ها و بیانیه های سازمان ها و موسسات بین المللی خواهد بود.

ˈشیخ فواد مقدادیˈ، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: روز قدس امسال بار دیگر با صدای بلند فریاد خواهیم کرد که در کنار ملت فلسطین هستیم و خواهیم ماند.

وی با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و این که این جنایات برای اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود، تاکید کرد: خط مقاومت از بغداد تا بیروت در کنار ملت فلسطین است و ما عملیات اخیر صهیونیست ها را جنگ علیه مقاومت می دانیم.

مقدادی در بخشی دیگر از سخنان خود، نبرد ارتش و مردم عراق با تروریست های داعش و القاعده و همچنین جنگ ارتش سوریه با این گروه ها را بخشی از مقاومت اسلامی خواند و گفت: اصل و ماهیت وجودی این گروه ها(گروه های تروریستی) با هدف دور ساختن خطر مقاومت از مرزهای فلسطین اشغالی است.

وی هم چنین ضمن انتقاد از بی تفاوتی کشورهای اسلامی در عدم تحرک در قبال این جنایات، خواستار مشارکت فعال ملت های منطقه در راهپیمایی روز قدس شد.

خاورم**1770**7074**1275
کد N405009

وبگردی