آفتاب

سیاسی: کاری به رفتار سایر باشگاه‌ها نداریم، پرسپولیس قهرمان است!

سیاسی: کاری به رفتار سایر باشگاه‌ها نداریم، پرسپولیس قهرمان است!

حمیدرضا سیاسی می‌گوید پرسپولیس بدون توجه به رفتار سایر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات قهرمان لیگ می‌شود.

حمیدرضا سیاسی می‌گوید پرسپولیس بدون توجه به رفتار سایر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات قهرمان لیگ می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ادعای وکیل کشتی‌گیران این باشگاه مبنی بر توقیف اموال پرسپولیس، اظهار کرد: این دوستان ادعایی دارند که ما در حال بررسی آن هستیم. پرونده‌ کشتی‌گیران قبل از حضور ما در باشگاه به جریان افتاده و موضوعی است که از مدیریت قبلی بر جای مانده است.

او ادامه داد: آنها بر اساس یک ادعا از باشگاه شکایت کرده‌اند و می‌گویند رویانیان قولی به آنها داده که عمل نکرده و با وعده‌های او به دردسر افتاده‌اند. ان‌شاءالله این موضوع را ختم به خیر می‌کنیم.

سیاسی درباره جدایی برخی ملی‌پوشان این تیم از جمله سید جلال حسینی، خلعتبری و جدایی احتمالی پولادی گفت: هواداران نگران نباشند. پرسپولیس تیمی است که با رفتن یک یا دو بازیکن دچار مشکل نمی‌شود. در طول سال‌های گذشته صدها بازیکن به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند، اما این تیم است که می‌ماند. در عرض یکی، دو روز آینده تیم بسته می‌شود و من به هواداران قول می‌دهم که امسال تیم خوبی را در زمین خواهند دید.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می‌شود مسئولان این باشگاه از رعایت نکردن قوانین نقل و انتقالات از سوی چند باشگاه ناراحت هستند، به ایسنا گفت: ما یک باشگاه دولتی هستیم و نمی‌توانیم هر طور که خواستیم خرج کنیم. ورودی و خروجی ما مشخص است. این که باشگاه‌هایی مثل سپاهان از این قواعد تبعیت می‌کنند یا نه موضوعی است که ما اطلاعی از آن نداریم و پیگیری هم نمی‌کنیم. به هر حال سازمان لیگ برای همه باشگاه‌ها سقف بودجه گذاشته و ما در کنار این بدهی‌های متعددی هم داریم.

او تاکید کرد: ما از نظر کلی به این مسائل توجهی نمی‌کنیم. هر باشگاهی هر طور که می‌خواهد در نقل و انتقالات رفتار کند. در آخر این پرسپولیس است که قهرمان می‌شود. ما امسال تیم بسیار خوبی داریم و هواداران مطمئن باشند که با رعایت قوانین به بهترین نتایج می‌رسیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری به پرسپولیس اضافه می‌شود؟ گفت: به دنبال مدافع میانی تیم ملی کاستاریکا هستیم و تکلیف او در یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N404967

وبگردی