آفتاب

هتک حرمت دختر 6 ساله

هتک حرمت دختر 6 ساله

پلیس هند از دستگیری مردی در رابطه با حادثه بی‌شرمانه تجاوز به یک دختربچه 6 ساله‌ در یکی از مدارس این کشور خبر داد.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، بنابر اعلام پلیس هند، این مرد که ظاهرا مربی اسکیت بوده در لپ‌تاپ خود فیلم‌هایی از اذیت و آزار کودکان داشته است. والدین این دانش‌آموز 6 ساله چند روز پس از آنکه فرزندشان از درد در ناحیه شکم رنج می‌برد، موضوع را رسیدگی کرده و متوجه شدند دخترشان مورد تجاوز قرار گرفته است.
در پی انتشار خبر تجاوز دو نفر از کارکنان این مدرسه به این کودک، والدین دانش‌آموزان از حضور فرزندانشان در کلاس‌های درس خودداری کردند. دستگیری این متهم دو روز پس از اعتراضات گسترده والدین خشمگین، فعالان و منتقدانِ این قبیل خشونت‌ها و انتقاد شدید به سهل‌انگاری مسئولان این مدرسه صورت گرفت.
مدیر این مدرسه از والدین دانش‌آموزان عذرخواهی کرده و اطمینان داده است که برای جستجوهای بیشتر روی این پرونده با پلیس به طور کامل همکاری خواهد کرد. رئیس پلیس بنگالور در هند گفت: نیروهای پلیس تلفن‌همراه و لپ‌تاپ این مرد را در شرایطی ضبط کردند که حاوی تصاویر کودکانی بود که مورد تجاوز قرار گرفته‌ بودند.
پلیس بنگالور همچنین اعلام کرد: بررسی‌های بیشتر روی این پرونده ادامه دارد.از سال 2012 میلادی و در پی حادثه تجاوز گروهی به یک دانشجو در اتوبوسی در دهلی‌نو و در نهایت قتل وی، رسیدگی به پرونده‌های تجاوز در این کشور با جدیت بیشتری انجام می‌شود.
کد N404689

وبگردی