آفتاب

روح‌الامینی: اسرائیل با اشتباه محاسباتی گمان می‌کند در نقطه قوت قرار دارد

روح‌الامینی: اسرائیل با اشتباه محاسباتی گمان می‌کند در نقطه قوت قرار دارد

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با توهم ضعف و پراکندگی در جهان اسلام و با توجه به تحولات اخیر سوریه، شمال عراق و مصر برای انتقام گرفتن از مردم مظلوم فلسطین و وارد کردن ضربات جبران‌ناپذیر به مقاومت اسلامی حملات خود را آغاز کرده است.

عبدالحسین روح‌الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و مناطقهی از فلسطین، افزود: دور جدید حملات رژیم صهیونیستی همچون گذشته با اشتباهات محاسباتی همراه خواهد بود. از منظر جهانی رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات اخیر خود بیش از پیش رسوا می‌شود و همچنین مظلومیت و حقانیت مقاومت نیز بیشتر از گذشته نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه "اسرائیل گمان می‌کند که در نقطه قوت قرار دارد"، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که جریان مقاومت هیچ حمایتی از سوی اسلام و دنیای عرب ندارد؛ در حالی که طولانی‌تر شدن درگیری در غزه و فلسطین اشغالی و استحکام بیشتر جبهه مقاومت موجب سرافکندگی رژیم‌های وابسته به غرب در میان مسلمانان و اعراب می‌شود.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به پیروزی جریان مقاومت در برابر حملات اسرائیل، اظهار کرد: ان‌شاءالله که این دوره از جنگ‌ها میان رژیم صهیونیستی و مردم مظلوم فلسطین همچون نبردهای 22 روزه و 33 روزه سال‌های گذشته با شکست فاحش رژیم صهیونیستی روبرو خواهد شد.

این فعال سیاسی اصولگرا به نقش کشورها و مجامع اسلامی در شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: صحنه مظلومیت مردم فلسطین و ایستادگی نیروهای مقاومت اتمام حجتی برای نیروهای آزادی‌خواه،‌ تشکل‌های اسلامی و نیروهای مردمی و سران کشورهای مختلف است که آیا همچون ایران اسلامی در کنار مقاومت و علیه رژیم غاصب صهیونیستی می‌ایستند یا اینکه در مقابل مقاومت و در کنار استکبار جهانی قرار می‌گیرند؟

انتهای پیام

کد N404381

وبگردی