آفتاب
سردار نقدی در معارفه مسئول بسیج مساجد و محلات:

مساجد و محلات ستون فقرات بسیج است

مساجد و محلات ستون فقرات بسیج است

بسیج مسجد، خیمه اصلی تشکیلات بسیج است که اصلی‌ترین بستر ارتباط با آحاد مردم در این مجموعه شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مساجد و محلات، ستون فقرات بسیج است که باید ساز و کارهای ما به گونه‌ای باشد که حتی بسیجیان عضو اقشار تخصصی نیز، عضو پایگاه بسیج مسجد و محله خود باشند.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه مسئولان گذشته و جدید سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با حضور سردار نقدی و معاونین و مسئولان اقشار بسیج، امروز در سالن اجتماعات ساختمان اقشار تخصصی بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با برشماری اهمیت و جایگاه پایگاه های بسیج، بیان کرد: بسیج مساجد و محلات، ستون فقرات بسیج است که باید ساز و کارهای ما به گونه‌ای باشد که حتی بسیجیان عضو اقشار تخصصی نیز، عضو پایگاه بسیج مسجد و محله خود باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: بسیج مسجد، خیمه اصلی تشکیلات بسیج است که اصلی‌ترین بستر ارتباط با آحاد مردم در این مجموعه شکل می‌گیرد.

در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه سردار مهدیان‌فر، سردار حسین بهشتی به عنوان مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات منصوب شد.

بهشتی از جانبازان جنگ تحمیلی و مسئول مخابرات لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در طول دوران دفاع مقدس بوده است.

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور دفاعی است، همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و ناحیه جماران تهران بزرگ بوده و مدتی نیز ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه را بر عهده داشته است.

کد N403839

وبگردی