آفتاب

وزیر رژیم صهیونیستی بر ابقای ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه تاکید کرد

وزیر رژیم صهیونیستی بر ابقای ارتش اسرائیل در شمال نوار غزه تاکید کرد

تهران- ایرنا- ˈجلعاد ارادنˈ وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی خواستار ابقای ارتش این رژیم در شمال نوار غزه به عنوان تضمینی برای عدم وجود موشک های دوربرد و تونل ها فلسطینیان تا دستیابی به توافق شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری مصری ˈالشرق الاوسطˈ رادیو رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد: اردان این سخنان را در پی بازدید از منطقه جنوبی(سرزمین های اشغالی) عنوان کرده است.

از سوی دیگر منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سخنان وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی نشان دهنده نیت های شوم رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی داخل نوار غزه برای مدت زمان طولانی و تشکیل نوار امنیتی دورتا دور نوار غزه برای از بین بردن موشک ها و تونل هاست.

این درحالی است که تمامی استان های کرانه باختری و سرزمین های اشغالی فلسطین (سال 1948میلادی) از امروز دوشنبه در اعتراض به تجاوز مداوم رژیم صهیونیستی به غزه که وارد چهاردهمین روز خود شد دست به اعتصاب زده و برای شهدای کشتار محله شجاعیه اعلام عزای عمومی کردند.

تمامی مراکز تجاری، وزارتخانه ها، ادارات دولتی، دانشگاه ها و بانک ها در کرانه باختری از امروز در پاسخ به فراخوان کمیته های اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین برای محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوارغزه و کشتار محله شجاعیه دست از کار کشیده و اعتصاب عمومی اعلام کردند.

کرانه باختری و سرزمین های اشغالی سال 1948، امروز شاهد برگزاری تظاهرات های گسترده در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی با اهالی غزه بود.

رسانام** 1453**7074**1275
کد N403830

وبگردی