آفتاب
رییس دادگستری کردستان عنوان کرد

ضرورت پرهیز مسئولان از کوچک شمردن مضرات ماهواره

ضرورت پرهیز مسئولان از کوچک شمردن مضرات ماهواره

رییس کل دادگستری استان کردستان موضوع ماهواره‌ها را بحثی گسترده در تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: لازم است مسئولان با پرهیز از کوچک شمردن این قضیه، ابعاد ماجرا را برای مردم تشریح کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، علی‌اکبر گروسی در جلسه شورای اندیشه و همفکری حقوقدانان بسیجی، بر وظیفه سنگین و خطیر قشر حقوقدانان بسیجی در خصوص بررسی و افشای این جنایت تاکید و اظهار کرد: این قشر در تهیه و تنظیم محاکمه جنایتکاران این فاجعه، نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز به نام قدس، تصریح کرد: ملت ایران و سایر کشورهای اسلامی باید در راستای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در این راهپیمایی شرکت کنند.

گروسی با بیان اینکه قشر حقوقدانان بسیجی باید مبارزه فرهنگی با تهاجم نرم‌افزاری دشمن را در دستور کار قرار دهد، عنوان کرد: دشمن برای از بین بردن وحدت مردم و زمین‌گیر کردن جوانان، جنگ فرهنگی بزرگی به راه انداخته است.

وی موضوع ماهواره‌ها را بحثی گسترده در تهاجم فرهنگی عنوان کرد و افزود: لازم است مسئولان با پرهیز از کوچک شمردن این قضیه، ابعاد ماجرا را برای مردم تشریح کنند.

گروسی با بیان اینکه جمعیت بزرگی از علاقه‌مندان در این حوزه وجود دارند، تصریح کرد: جامعه مطالبات مختلفی در این مباحث دارد که باید برای آنها راه‌حل‌های مناسب ارائه دهیم.

وی با اشاره به پیچیدگی دنیای امروز، بحث‌های حقوقی را نیز متاثر از این وضعیت پیچیده دانست و خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی حقوقی در جامعه از دیگر وظایفی است که باید به آن پرداخته شود.

گروسی با تاکید بر اینکه بسیج حقوقدانان با سؤالات بزرگی در جامعه مواجه است، یادآور شد: کارهای تحقیقی و پژوهشی منبع مؤثری برای علاقه‌مندان در این حوزه است.

انتهای پیام

کد N403726

وبگردی