آفتاب
اخبار فلسطین/

آمار جدید تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/دیدار ابومازن و خالد مشعل در دوحه

آمار جدید تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/دیدار ابومازن و خالد مشعل در دوحه

انتشار اخبار جدیدی از تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تظاهرات فلسطینیها در کرانه باختری و دیدار قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دوحه از جمله اخبار فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی از نظامیان فعال در تیپ "گولانی" طی شب گذشته در جریان عملیات نظامی در نوار غزه خبر داد.

 پایگاه صهیونیستی والا نیز در این خصوص اعلام کرد، "موشه میلاکو" از اعضای تیپ گولانی و از ساکنان قدس بود که در عملیات شب گذشته در غزه کشته شد.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی معاریو شمار نظامیان به هلاکت رسیده در تیپ گولانی را 6 نفر اعلام کرده است. این در حالی است که پایگاه المیادین اعلام کرد که 13 نفر از اعضای این تیپ به هلاکت رسیده اند.

از سوی دیگر نبأء پرس اعلام کرد که 6 نظامی رژیم صهیونیستی امروز در شمال و مرکز نوار غزه زخمی شدند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین" قرار است امروز با خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دوحه پایتخت قطر دیدار کند.

خبر دیگر اینکه دهها نفر از ساکنان کرانه باختری در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری تظاهرات در شهرهای مختلف کرانه باختری کردند. نطامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب این تظاهرات اقدام به تیر اندازی و شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی کردند.

بر اثر این درگیری ده ها شهروند فلسطینی زخمی شدند. از سوی دیگر منابع فلسطینی از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه برای پانزدهمین روز متوالی خبر دادند.

 

کد N403685

وبگردی