آفتاب

پیشنهاد شماره 7 برای شماره 8 /کریمی را بگذارید کنـار کــروش

پیشنهاد شماره 7 برای شماره 8 /کریمی را بگذارید کنـار کــروش

پروین می گوید علی کریمی را خیلی دوست دارد و معتقد است او بهترین تصمیم زندگی اش را گرفته است.


     اسماعیل حیدرپور: و سرانجام شماره 8 پرسپولیس برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. علی‌پروین، همنام خود و شماره 8 را خیلی دوست دارد و معتقد است او بهترین تصمیم دوران زندگی‌اش را گرفته است: «من علی کریمی را خیلی دوست دارم.



اين بچه توي فوتبال ما استثنا بود. واقعاً لقب جادوگر به او مي‌آمد. يادتان هست در مقابل عرب‌ها چه‌كار مي‌كرد؟! 4 تا 4 تا دريبل‌شان مي‌كرد، من خودم از خداحافظي كريمي ناراحت شدم. اين خبر تلخي بود اما مي‌گويم علي‌جان اين بهترين تصميم زندگي‌ات بود كه گرفتي. خداحافظي در اوج چيز ديگري است.» پروين با اشاره به اينكه كريمي هميشه در ذهن اهالي فوتبال است، مي‌گويد: «امثال علي هميشه در ذهن و خاطرات مردم مي‌مانند. هرچند كريمي خداحافظي كرد اما خاطراتش هميشه زنده است.» پروين با اشاره به تجربيات بين‌المللي كريمي مي‌گويد: «شماره 8 فوتبال ايران با مربيان زيادي كار كرد كه به طور حتم حضورش در اروپا و كار كردن با مربياني مثل ماگات تجربيات ارزشمندي براي او در پي داشت.»
     
علي پروين دو پيشنهاد جالب هم به فدراسيون فوتبال مي‌دهد: «به‌ نظر من فدراسيون فوتبال بايد دو كار را انجام دهد؛ اول اين كه اين علي كريمي را ببرد كنار كروش چون كريمي مي‌تواند ارتباط خوبي با ملي‌پوشان برقرار كند و بالاخره همه او را قبول دارند و البته پيشنهاد دوم من اين است كه مسئولان فدراسيون فوتبال مثل دوراني كه مرحوم رنجبر و همايون شاهرخي مدير تيم‌هاي ملي بودند، يك نفر را بگذارند بالاي سر تيم‌ملي تا با كمك مربي خارجي حاشيه‌هاي تيم‌ملي به حداقل برسد. پروين معتقد است اگر قرار است مربي خارجي جذب كنيم، كروش بهترين گزينه است: «اين كروش با فوت و فن فوتبال ما آشناست و چون4، 5 ماه به جام ملت‌ها باقي مانده بهتر است او كارش را هرچه سريع‌تر شروع كند.» پروين در خاتمه حرف‌هايش از ملي‌پوشان واليبال هم تمجيد مي‌كند: «واقعاً دست ملي‌پوشان واليبال درد نكند. آنها تا همين مرحله هم كه صعود كردند، شاهكار كرده‌اند.»



 



251 41

کد N402959

وبگردی