آفتاب
لیگ جهانی والیبال؛

تیم ملی والیبال ایران گیم اول را به ایتالیا واگذار کرد

تیم ملی والیبال ایران گیم اول را به ایتالیا واگذار کرد

ست نخست دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در دیدار رده بندی مرحله نهایی لیگ جهانی با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شامگاه امروز یکشنبه با برگزاری دیدار تعیین کننده تیم های سوم و چهارم به میزبانی شهر فلورانس ایتالیا برگزار شد که ست اول این دیدار به سود تیم ایتالیا به پایان رسید.

تیم ملی والیبال ایران که با عبور از سد برزیل و حذف روسیه توانسته بود برای نخستین بار به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه پیدا کند، پس از آنکه برابر آمریکا 3 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند، برای عناوین سوم و چهارم به مصاف ایتالیا میزبان این مرحله از لیگ جهانی رفت.

در ست اول بازیکنان ایران تلاش زیادی کردند تا بتوانند برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی دست پیدا کنند اما ایتالیا در خط حمله و دریافت ها بهتر عمل کرد و در طول این گیم توانست برتر از ایران عمل کند. با این حال در حالی که ایتالیا 19 بر 14 از ایران پیش بود، چند سرویس خوب امیر غفور شرایط را به سود ایران تغییر داد و امتیاز به 19 بر 18 تغییر کرد.

در ادامه سرمربی میزبان با گرفتن یک وقت استراحت مجددا امتیازگیری را آغاز کرد و در نهایت تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه 25 بر 22 ست اول را به سود خود به پایان برساند.

کد N402235

وبگردی