آفتاب

دعوت مجمع روحانیون مبارز برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

دعوت مجمع روحانیون مبارز برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس

تهران - ایرنا - مجمع روحانیون مبارز، با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس به عنوان یادگار امام راحل(ره)، تاکید کرد که ملت فلسطین قامت بلند خود را بر پایه ایمان و شرف استوار داشته است.

به گزارش ایرنا، مجمع روحانیون مبارز در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه ای تاکید کرد: غزه مظلوم و قهرمان در آتش خشم کور آدمکشان غاصب می سوزد و صهیونیسم که بنیادش بر اشغال و تجاوز و جنایت است، در ماه مبارک رمضان جنایتی دیگر می آفریند.

این بیانیه می افزاید: مقاومت دلیرانه و سرسختانه مردم مظلوم فلسطین شگفت انگیز است. این ملت قامت بلند خود را بر پایه ایمان و شرف استوار داشته و ایستاده است و آتش بیداد هم اگر او را بسوزاند، از خاکستر وجودش ققنوس سرفرازی و پیروزی سر بر خواهد آورد.

اعضای مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر این که ایستادگی زنان و مردان فلسطینی در برابر این جنایت های سهمگین مثل همیشه دشمن زبون را پشیمان خواهد کرد، آورده است: ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان و شرمساری نصیب دولتهای منطقه و نهادهایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می زنند و شرم و ننگ ابدی بر خشونت طلبان خشک مغز و متعصبی باد که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادر کشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی همان می کنند که اسراییل در غزه و فلسطین انجام می دهد و عملاً روی دیگر سکه صهیونیسم و استکبار را در برابر جهان اسلام و وحدت مسلمین به نمایش گذارده اند.

مجمع روحانیون مبارز در بیانیه خود تاکید کرد: در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته ایم؛ روزی که یادگار امام بزرگوار ماست، که همواره بر مظلومیت ملت فلسطین دل می سوزاند و نسبت به خطر سهمگین صهیونیسم و اسراییل برای اسلام و منطقه هشدار می داد و این اصل مهم را به همه می آموزاند که مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز ما را به مقصد نهایی و پیروزی می رساند. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روزقدس) روز حماسی در راهپیمایی است تا هم زبانی به همدلی و همراهی مبدل شده و عهد و پیمان ما برای آزادی فلسطین و دفع و رفع تجاوز و اشغال تجدید گردد.

مجمع روحانیون مبارز ضمن نثار بهترین درودهای خود به مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنان و ادای احترام به شهیدان جنایت اخیر ، همگان را به بزرگداشت روز قدس و حضوری پرشکوه تر ار گذشته فرا خواند.

سیام**2025 **1449
کد N402058

وبگردی