آفتاب
با تأکید بر حضور در راهپیمایی روز قدس

سازمان دارالقرآن کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کرد

سازمان دارالقرآن کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کرد

به دنبال کشتار مردم مظلوم نوار غزه توسط رژیم خونخوار و اشغالگر اسرائیل سازمان دارالقران الکریم بیانیه‌ای صادر کرد.

به دنبال کشتار مردم مظلوم نوار غزه توسط رژیم خونخوار و اشغالگر اسرائیل سازمان دارالقران الکریم بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بِسمِ الله الرّحمن الرّحیم

لَقَدْ أَخَذْنَا مِیثَاقَ بَنِی إِسْرَائِیلَ وَأَرْسَلْنَا إِلَیْهِمْ رُسُلاً کُلَّمَا جَاءهُمْ رَسُولٌ بِمَا لاَ تَهْوَی أَنْفُسُهُمْ فَرِیقًا کَذَّبُواْ وَفَرِیقًا یَقْتُلُونَ

ما از بنی‌اسرائیل پیمان گرفتیم و پیامبرانی بر ایشان فرستادیم. هرگاه که پیامبری چیزی می‌گفتند که با خواست دلشان موافق نبود، گروهی را تکذیب و گروهی را می‌کشتند. (مائده، آیه۷۰)

دیگر بار در میان سکوت مجامع جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر، حملات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل هزاران نفر از مردم بی دفاع غزه را نشانه رفته و مسلمانان روزه دار نوار غزه را به خاک و خون کشیده است.

این وحشی گری نه تنها توسط سردمداران حقوق بشر محکوم نشده است بلکه، کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان بی دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم وحشی صهیونیستی در ماه میهمانی الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی تأسف بار کشورهای اسلامی همراه گردید و این واقعیت تلخ حقیقت تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین و مردمان رنج کشیده آن را به نمایش گذاشته است.

حال آنکه دین مبین اسلام و کتاب جاودانه اش قرآن، همواره مسلمانان را بر یاری مظلوم و دفاع از حق ستمدیدگان توصیه نموده تا جایی که کسانی را که نسبت به کمک و یاری ستمدیدگان، سکوت و بی تفاوتی اختیار کرده‌اند، سرزنش و ملامت نموده، مورد سؤال قرار می‌دهد و می‌فرماید:

« وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیة الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیراً »؛

«چرا در راه خدا و در راه مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: خدایا! ما را از این شهر که اهل آن، ستمگرند، بیرون ببر و برای ما از طرف خود، سرپرست قرار ده و برای ما از طرف خود، یار و یاوری تعیین فرما.»

سازمان دارالقرآن الکریم به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور، این ظلم آشکار و وحشی گری صهیونیستی را محکوم نموده و از جامعه جهانی می‌خواهد ضمن محکوم نمودن این نسل کشی بی رحمانه اقدامات بازدارنده را درخصوص توقف کشتار کودکان و زنان بی دفاع نوار غزه اعمال دارند.

همچنین از آحاد مردم ایران اسلامی علی الخصوص جامعه قرآنی کشور که همیشه در سنگر حق طلبی و دفاع از مظلومین و ستمدیدگان بوده‌اند دعوت می‌نماید تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عزیز مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی کوبیده و به حمایت از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین و به تبع آن نوار غزه بپردازند.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

انتهای پیام

کد N401918

وبگردی