آفتاب
مفتی لبنان:

اعراب اقدام فوری ضد اسرائیل انجام دهند/پشیمانی سودی ندارد

اعراب اقدام فوری ضد اسرائیل انجام دهند/پشیمانی سودی ندارد

مفتی لبنان با اشاره به ضعف کشورهای عربی در برابر رژیم صهیونیستی خواستار اقدام فوری این کشورها قبل از اینکه پشیمان شوند، شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، محمد رشید قبانی گفت: ای اعراب متوجه آنچه در غزه جریان دارد باشید.اسرائیل فلسطینی ها را به سبب وحدتشان مجازات می کند.

وی افزود: کشورهای بزرگی که اسرائیل را در سرزمین عرب به وجود آوردند و قطعنامه مشروعیت غصب فلسطین از سوی سازمان ملل و قرار دادن آن به عنوان پایگاه خارجی در منطقه عربی در جنگ جهانی دوم، مسئول جنگ ها و جنایاتی که اسرائیل از آن هنگام تاکنون مرتکب شده است، هستند.

وی افزود: جنگ اسرائیل علیه غزه به خاطر ضعف مواضع اعراب است.تباه شدن فلسطین به سبب ناتوانی کشورهای سایکس پیکو در مقابله با اسرائیل و آزادی فلسطین از لوث اشغال است.به این ضعف اعراب باید سیاست هرج و مرج سازماندهی شده آمریکا به بهانه ایجاد دموکراسی در جهان عرب و ایجاد خاورمیانه جدید که در آن اسرائیل در زمره بزرگان قرار گیرد را اضافه کنیم.

مفتی لبنان اعلام کرد: ای اعراب ای ملت های عربی و اسلامی، خطراتی که شما را تهدید می کند، نادیده نگیرید.پیامبر ما را از فتنه دجال یهودی و جنایات در زمین برای یاری یهود، گاه کرده است.

وی خواستار ایستادگی در برابر اسرائیل افزود: جوامع خود را از افراط گرایی که امت را از هم متلاشی می کند، پاک کنید و همه توان خود را ضد دشمن خود اسرائیل به کار بندید و بدانید که اسرائیل خطر بزرگی برای وحدت شما است و اگر واکنش سریع در قبال اسرائیل انجام ندهید و با تمام توان به مقابله با آن برنخیزید زمانی می آید که دیگر پشیمانی سودی ندارد.

قبانی گفت: کشته شدن سه شهرک نشین صهیونیست بهانه ای از بهانه های اسرائیل برای سیطره بر همه فلسطین و پایان دادن به حضور ملت فلسطین در سرزمینشان است.به اهداف جنگ اسرائیل علیه غزه توجه داشته باشید زیرا رژیم صهیونیستی فلسطینی ها را به سبب مصالحه تنبیه می کند و خواهان فلسطین از هم گسیخته است.

کد N401739

وبگردی