آفتاب
خشونت پلیس درکانزاس بازهم حادثه آفرید/

یک دختر5 ساله و یک مرد 43 ساله قربانیان جدید خشونت در آمریکا

یک دختر5 ساله و یک مرد 43 ساله قربانیان جدید خشونت در آمریکا

رسانه های آمریکایی از کشته شدن یک کودک پنج ساله و یک مرد 43 ساله در دو حادثه متفاوت به سبب مداخله و خشونت نیروهای پلیس خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در حادثه اول دختر بچه پنج ساله ای که در کانزاس آمریکا ربوده شده بود به دلیل وقوع تیراندازی میان فرد آدم ربا و پلیس کشته شد.

این دختر بچه روز جمعه ربوده شده بود و پیگیری های پلیس موجب شد تا محل اختفای فرد آدم ربا مشخص شود و همین امر موجب درگیری مسلحانه میان طرفین در روز شنبه شد.

در این حادثه کودک ربوده شده به قتل رسید و فرد رباینده نیز زخمی شد که هم اکنون در بیمارستانی در کانزاس بستری است. پلیس در تلاش است تا فرد آدم ربا را مسئول کشته شدن این کوک پنج ساله معرفی کند.

در حادثه دوم که در نیویورک رخ داد، خشونت پلیس علیه یک فرد سیاهپوست منجر به کشته شدن وی شد.

این فرد به دلیل فروش بدون مجوز سیگار از سوی نیروهای پلیس بازداشت شد اما در هنگام بازداشت شدن از خود مقاومت نشان داد که همین امر موجب خشونت پلیس شد و در نهایت به کشته شدن وی انجامید.

پلیس نیویورک اعلام کرده که این فرد به بیماری آسم مبتلا بوده و در هنگام بازداشت دچار ایست قلبی شده است. خانواده این مرد خواستار رسیدگی به اتهامات پلیس نیویورک در این حادثه هستند اما آنگونه که تاریخ نشان می دهد نیروهای امنیتی آمریکا و پلیس این کشور به ندرت در چنین حوادثی مجرم شناخته می شوند.

 

کد N401448

وبگردی