آفتاب
ابوترابی فرد در صحن مجلس:

اوضاع غزه نماد توحش دنیای مدرن است

اوضاع غزه نماد توحش دنیای مدرن است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات صورت گرفته در غزه گفت: اوضاع غزه امروز نماد توحش دنیای مدرن مدعیان دفاع از حقوق بشر و نماد ایستادگی و ایمان در برابر جبهه استکبار است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه مجلس با تسلیت ایام سوگواری امام علی(ع) و با اشاره به فضایل اخلاقی امام اول شیعیان گفت: امام علی(ع) بزرگترین معلم تاریخ بود که دری در باب اندیشه گشود. مرحبا بر کردار تو ای امام شیعیان، ای تواناترین دست تاریخ، فرزندان سلحشور ایران و 8 سال دفاع مقدس بازوان قدرتمند علی زمان و شاگردان مدرسه شهادت و شیفتگان کلام تو هستند.

وی افزود: امام علی(ع) با صبر خود صبر را به ستوه آورد و امام برای وحدت سکوت کرد. ای فریاد بلند عدالت در تاریخ، ای روح لیله القدر، هیچ ستاره ای نیست که وامدار تو نباشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه برای تو با چشم گریان می گرییم و نام تو ای علی نام نیکوترین آفرینندگان است.

وی همچنین در ادامه به بحران غزه و جنایات صورت گرفته در آنجا گفت: اوضاع غزه امروز نماد توحش دنیای مدرن و مدعیان دفاع از حقوق بشر و نماد ایستادگی ایمان در برابر دنیای مستکبر و فرزند نامشروع رژیم صهیونیستی است.

ابوترابی فرد افزود: فرزندان پیامبر(ص) با زبان روزه به مصاف ستمگران و کودک کشان و جنایتکاران رفتند.

وی با اشاره به کشته شدن حدود 350 فرد بیگناه و جراحت بیش از 2 هزار غیرنظامی در منطقه غزه گفت: متاسفانه دنیای عرب و مجامع بین المللی در برابر این جنایات بزرگ خاموش هستند و از آنها حمایت می کنند. ملت مسلمان ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه توان در کنار ملت غزه و این مدافعان مومن از حریم اسلام هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس با حمایت کامل از حرکت عزت بخش فرزندان بیگناه فلسطینی در انتظار شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی هستند.

 

کد N400424

وبگردی