آفتاب
این خبر تکمیل می‌شود؛

تیم ملی والیبال ست نخست دیدار برابر آمریکا را واگذار کرد

تیم ملی والیبال ست نخست دیدار برابر آمریکا را واگذار کرد

تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی برابر یکدیگر قرار گرفتند که ست نخست این بازی را تیم کشورمان به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 20 امروز شنبه در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ جهانی در سالن نلسون ماندلا شهر فلورانس برابر یکدیگر قرار گرفتند که ست نخست این بازی با برتری تیم آمریکا خاتمه یافته است.

تیم ایران در شروع بازی نسبت به دیدار با برزیل یک تغییر را در ارنج خود انجام داده بود. بر این اساس تشکری جایگزین غلامی در ترکیب تیم کشورمان شد. معروف، موسوی، قائمی، میرزاجانپور، غفور و ظریف(لیبرو) دیگری بازیکنانی بودند که از ابتدا ارنج تیم ایران حضور داشتند.

از همان شروع بازی مشخص بود که هر دو تیم کاملا محتاطانه گام به میدان گذاشته‌اند و روی هر توپ حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. ایران و آمریکا گام به گام برابر پیش رفتند در این بین ایران در شروع بازی سرویس‌های بهتری زد و در دفاع هم خوب ظاهر شد اما دو اشتباه از سوی بازیکنان ایران قبل از وقت اول استراحت فنی باعث شد تا برتری 8 بر 7 به سود حریف ثبت شود.

تیم ایران در خط حمله دو اشتباه متوالی انجام داد تا آمریکا 11 بر 8 پیش بیفتد و بعد از آن هم دیوید لی یک پوئن سرویس گرفت تا کواچ خیلی دیر به تقاضای تایم اوت رضایت بدهد! بازیکنان ایران پس از آن هم در خط حمله اشتباهات خود را تکرار کردند تا آمریکا فاصله را یک امتیاز دیگر افزایش دهد. وقت دوم استراحت فنی این ست نیز با برتری 16 بر 11 تیم آمریکا همراه شد.

خستگی فراوان بازیکنان ایران کاملا توان آنها را گرفته بود و آمریکا که یک روز بیشتر استراحت کرده بود بر بازی سوار شده بود و امتیازات بیشتری را در ادامه کار کسب کرد و به راحتی این ست را 25 بر 18 از آن خود کرد. شاید خود آمریکایی‌ها هم تصور چنین بردی را برابر تیم ایران در این ست نداشتند.

کد N400108

وبگردی