آفتاب

تظاهرات ضد صهیونیستی در پایتخت ترکیه

تظاهرات ضد صهیونیستی در پایتخت ترکیه

آنکارا- ایرنا - صدها نفر از مسوولان و اعضای اتحادیه کارکنان بخش دولتی (کامو- سن ) روز شنبه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا علیه جنایات این رژیم در غزه تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا، تظاهرکنندگان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خواهان اقدام فوری سازمان ملل برای متوقف کردن حمله بی رحمانه این رژیم شدند.

ˈعمر قهوه چیˈ دبیر کل این اتحادیه، جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را ضد بشری ارزیابی کرد و گفت: مجامع بین المللی و انسان ها دارای وجدان پاک در اقصی نقاط جهان باید به هر وسیله برای جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

مسوولان اتحادیه (کامو- سن) به عنوان اعتراض به جنایات رژیم صهیونیسی علیه فلسطینیها پارچه سیاهی را بر درب سفارت رژیم صهیونیستی نصب و به آرامی متفرق شدند.

این تظاهرات تحت تدابیر شدیذ امنیتی برگزار شد و پلیس آنکارا مداخله ای نکرد.

دیروز نیز هزاران تن از نمازگزاران ترکیه پس از اقامه نماز در ده ها شهر این کشور در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، تظاهرات کردند.

در این تظاهراتها که به دعوت نهادهای غیردولتی،انجمن ها و سندیکاهای کارگری برگزار شد، معترضان شعارهای ˈ مرگ بر آمریکاˈ ، ˈ مرگ بر اسراییلˈ ، ˈ راه شهدا را ادامه خواهیم دادˈ،ˈمقابل ظلم مقاومت خواهیم کردˈ، سردادند.

خاورم ** 2010 ** 1917
کد N399990

وبگردی