آفتاب

درگیری های شدید میان نیروهای گردان القسام و نظامیان رژیم صهیونیستی

درگیری های شدید میان نیروهای گردان القسام و نظامیان رژیم صهیونیستی

تهران-ایرنا- شبکه خبری المیادین از درگیری های شدید میان نیروهای گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونسیتی در شرق خان یونس خبر دادند.

المیادین همچنین افزود: نیروهای اسراییلی منطقه اشکول را برای جلوگیری از ورود نیروهای مقاومت و انجام عملیات بستند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که اعضای گردان های القسام توانستند عملیات فرود چتر بازان را پشت خطوط دشمن صهیونیستی با موفقیت اجرا کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت این عملیات را در منطقه الوسطی انجام دادند که در پی آن درگیری های شدیدی بین گردان های القسام با نیروهای اسرائیلی به وقوع پیوست.

بنا به گزارش المیادین، نظامیان صهیونیستی همچنان به بمباران منازل شهروندان فلسطنیی در بیت حانون واقع در شمال غزه ادامه می دهند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به بیت حانون شش عضو یک خانواده شهید شدند.

همچنین حمله نیروهای اشغالگر به منطقه ˈمعاˈ در خان یونس در جنوب نوار غزه منجر به شهید شدن یک جوان فلسطینی و زخمی شدن یک تن دیگر شد.

المیادین گزارش داد: سازمان یونیسف طی گزارشی اعلام کرد که یازده روزی که ارتش اسراییل حملات خود را علیه نوار غزه آغاز کرده، 59 کودک جان خود را از دست داده اند که سن 38 تن از آنها کمتر از 12 بوده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در پی ادامه حملات وحشیانه های اسراییل به نوار غزه شمار شهدا به 377 تن و شمار زخمی ها به 2380 تن رسیده است.

رسانام**9329**1917
کد N399960

وبگردی