آفتاب
محصولی در گفتگو با مهر:

دولت درک درستی از جریان های مومن داشته باشد/ اعتدال منهای احکام اسلام انحراف است

دولت درک درستی از جریان های مومن داشته باشد/ اعتدال منهای احکام اسلام انحراف است

وزیر اسبق وزارت کشور با تاکید برضرورت حفظ نیروهای مومن در مسئولیت ها اجرایی گفت: دولت مردان باید از جریان ها مومن حاضر در دستگاه های اجرایی درک درستی داشته باشند.

صادق محصولی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی کشور اظهار داشت: مسئولان اجرایی باید با حمایت و بهره گیری از توانایی های داخلی برنامه ریزی داشته و فعالیت های خود را منطبق با امکانات داخل کشور تبیین و عملی کنند.
 
وی با تاکید بر حفظ نیروهای مومن در مسئولیت های اجرایی گفت: دولت مردان باید از جریان ها مومن حاضر در دستگاه های اجرایی درک درستی داشته باشند.
 
وزیر اسبق کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تعریف بسیار خوبی از اعتدال داشتند، تصریح کرد: اعتدال همان احکام اسلام بوده و اگر غیر از این باشد انحراف است.
 
عضو جبهه پایداری اضافه کرد: به اسم اعتدال نباید جریان ها مومن که در صدد خدمت به انقلاب و نظام هستند را منزوی یا حذف کرد.
 
محصولی در رابطه با مذاکره ایران با کشورهای 5+1 و نتایجی که تا کنون حاصل شده است، گفت: بحث هسته ای که از سوی طرف غربی مطرح شده بهانه است و اگر این مباحث هم تمام شود آن ها بحث ها دیگری را برای ماندن تحریم ها بهانه خواهند کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت مردان نباید اینچنین فرض کنند که اگر موضوع هسته ای حل شد تمام مسائل ما با غربی ها حل می شود.
کد N399618

وبگردی