آفتاب

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی والیبال از ایران/ تشکر به خاطر پیشرفت بی نظیرتان

تقدیر رئیس فدراسیون جهانی والیبال از ایران/ تشکر به خاطر پیشرفت بی نظیرتان

اجلاس دپارتمان لیگ جهانی صبح امروز به منظور بررسی برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سال 2014 با حضور اعضا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اجلاس دپارتمان لیگ جهانی والیبال 2014 از صبح امروز (جمعه) در فلورانس برگزار شد. دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال در ابتدای جلسه  از رشد و پیشرفت بی نظیر والیبال ایران و برگزاری مسابقات لیگ جهانی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی با توجه به بررسی گزارشات و تحقیقات به عمل آمده ایران در بین 28 کشور حاضر در لیگ جهانی در زمینه اطلاع رسانی و فعالیت در فضای مجازی رتبه اول را کسب کرد.

این در حالی است که بر اساس اعلام دپارتمان لیگ جهانی تیم ایران در لیگ جهانی 2015 در گروه دو این رقابت ها با تیم های امریکا، لهستان و روسیه همگروه خواهد بود و در گروه یک این رقابت ها تیم های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا قرار گرقتند.
بر این اساس تیم ملی امریکا در هفته اول این رقابت ها طی روز های 29 و 31 ماه می میزبان  مردان والیبال ایران می باشد و در هفته های بعد این رقابت های ایران به ترتیب مهمان لهستان و روسیه است.
بدین ترتیب ایران در سه هفته ابتدایی لیگ جهانی 2015 شش بازی در خارج از خانه برگزار می کند و در سه هفته دوم طی شش مسابقه به ترتیب میزبان امریکا، لهستان و روسیه می باشد. 

251 41

 

کد N398758

وبگردی