آفتاب

درخواست ربیعی از وزرای کار جنبش عدم تعهد برای کمک به توقف جنایات غزه

درخواست ربیعی از وزرای کار جنبش عدم تعهد برای کمک به توقف جنایات غزه

فارس نوشت:

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه‌ای به وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، ‌خواستار محکومیت خشونت رژیم اشغالگر صهیونیستی و واکنش مناسب وزرای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با ارسال نامه‌ای به وزرای کار کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، ‌خواستار محکومیت خشونت‌های بی‌حد و حصر رژیم اشغالگر صهیونیستی و واکنش مناسب وزرای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

 

متن پیام وزیر

"ضمن ابلاغ بهترین درودها ، با ارسال این نامه مایلم توجه شما را به حوادثی که این روزها در فلسطین اشغالی و باریکه غزه می‌گذرد جلب نمایم.

خشونت‌های بی حد و حصر رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه غیر نظامیان و مردم بی‌دفاع، ناقض تمام معیارهای انسانی است. هیچ واژه‌ای قادر نیست عمق این جنایات را توصیف کند . زنان ، مردان پیران و کودکان بدون داشتن هیچ جرم و گناهی و بدون هیچ گونه تفاوتی مورد هدف سلاح‌های مرگبار این رژیم قراردارند. تا کنون صدها نفر از نظامیان قربانی این خشونت بی سامان شده‌اند. اثرات دیرپای این رفتار فاجعه‌آمیز به دلیل تلفات انسانی فراوان و تخریب های گسترده زیرساخت های منطقه، در آینده نیز همچنان دامن گیر مردم بی پناه غزه خواهد بود . مدیر کل سازمان بین المللی کار در گزارش سال 2014 خود به اجلاس کنفرانس بین المللی کار یاد آور شده بود که رفتارهای بی رحمانه علیه مردم غزه این منطقه را به یک جعبه باروت شبیه کرده است . به نظر می رسد اسرائیل با جنایات فعلی خود پا را از این فراتر گذاشته و این منطقه را به یک آزمایشگاه مرگ تبدیل کرده است.

عالیجناب از جنابعالی انتظار دارم با محکوم کردن این جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه از هرگونه تلاش خود برای توقف آن ها فروگذار ننمایند.

فرصت را مغتنم شمرده و احترامات فائقه خود را نسبت به جنابعالی تجدید می‌نمایم.


17231

 

کد N398575

وبگردی