آفتاب

تجمع یهودیان مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در وین

تجمع یهودیان مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در وین

یک سازمان مستقل یهودی به همراه تعدادی از یهودیان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مقابل سفارت این رژیم در وین، دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع، تعدادی از زنان و مردان یهودی ساکن اتریش در تجمعی بی‌سابقه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور تجمع کرده و حمایت خود را از حقوق فلسطینی‌ها اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن شعارهایی مانند "ما خواهان آزادی فلسطینیان هستیم"، "اسرائیل تروریست و جنایتکار" نوشته شده بود.

پائولا حورانی، رییس این سازمان گفت: آنچه که اسرائیل علیه مردم بی‌گناه فلسطین انجام می‌دهد نشان‌دهنده عمق جنایات وحشیانه آن است و این کمترین صفتی است که می‌توان در قبال جنایت‌های اسرائیل از آن یاد کرد.

وی افزود: جنایت‌هایی که هم اکنون اسرائیل مرتکب آن شده، نقض آشکار حقوق بشر و قوانین بین‌المللی است و ما از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم تا مسوولیت توقف این خشونت‌ها را برعهده گیرد. این جنایات بر پایه انزجار و نژادپرستی صورت می‌گیرد.

حورانی حمایت‌های بین‌المللی از رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و نسبت به پدیده نژادپرستی و اثرات مخرب آن بر روی جوامع هشدار داد.

این سازمان متشکل از فعالان یهودی و اتریشی بوده که برای حمایت از حقوق مردم فلسطین و در اعتراض به سیاست‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در سال 2001 میلادی در وین تاسیس شد.

انتهای پیام

کد N397718

وبگردی