آفتاب

رسانه های صهیونیستی ازعملیات بزرگ نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی خبردادند

رسانه های صهیونیستی ازعملیات بزرگ نیروهای مقاومت در اراضی اشغالی خبردادند

تهران – ایرنا- شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای مقاومت فلسطین صبح امروز پنجشنبه دست به عملیات نظامی بزرگی ضد نیروهای اشغالگر در گذرگاه ˈ صوفا ˈ واقع در شرق رفح زدند .

به گزارش پایگاه خبری ˈ فلسطین الیوم ˈ این شبکه اعلام کرد 10 تا 15 فرد مسلح فلسطینی مجهز به انواع مختلف اسلحه از یک تونل در منطقه ˈ صوفا ˈ خارج شده و به سربازان موجود در این محل حمله کرده و پس از آن درگیری های سختی میان طرفین در گرفت .

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: پس از این حمله نیروهای اسراییلی درخواست کمک کردند اما اعزام نیرو در آن زمان میسر نبود و به همین دلیل هواپیماها و توپخانه شروع به شلیک موشک و گلوله به سوی آنها کردند .

این شبکه ادعا کرد برخی از نیروهای مقاومت در این حمله به شهادت رسیدند اما در عین حال اذعان کرد که شماری از آن ها پس از این حمله موفق شدند به مقرهای خود بازگردند .

ارتش رژیم صهیونیست این منطقه را منطقه بسته نظامی اعلام کرده و خواستار اعزام نیروی بیشتر برای جستجوی این محل شده است .

ارتش رژیم صهیونیستی این حمله نیروهای مقاومت را بزرگترین حمله مقاومت از زمان حمله به نوار غزه در هفته گذشته توصیف کرد.

از سوی دیگر پایگاه خبری فلسطین الیوم افزود : این حمله در شرق خان یونس و داخل مرزهای فلسطین اشغالی انجام شد و بر اساس اعلام شاهدان عینی ساعت ها صدای شلیک شدید گلوله از این مکان به گوش می رسید .

رژیم صهیونیستی پیوسته اخبار جنگ را سانسور می کند و به رسانه ها اجازه انتشار اخبار واقعی را نمی دهد زیرا بیم آن دارد صهیونیست ها بیش از این به وحشت بیفتند و اراضی اشغالی را ترک کنند.

چند روز پیش یکی از کارشناسان مهندسی هوافضای اسراییل با تاکید بر ناکارآمدی سامانه سپر موشکی موسوم به ˈ گنبد آهنین ˈ گفت : گنبد آهنین بزرگرتین فریب و دروغی است که به مردم گفته می شود زیرا این سامانه تاکنون نتوانسته است حتی یک موشک فلسطینی ها را منهدم کند و در این میان جنگ طلبان در اسراییل که از جنگ سود می برند، سعی در قدرتمند و مفید نشان دادن این سامانه دارند .

گفتنی است ˈسامی ابوزهری ˈ سخنگوی حماس در بیانیه ای گفت: این گروه برقراری یک آتش بس پنج ساعته از ساعت 10 صبح پنجشنبه را می پذیرد.

پیش از این، اسرائیل نیز ادعا کرده بود که درخواست سازمان ملل در مورد برقراری یک آتش بس موقت را به مورد اجرا خواهد گذاشت.

خاورم **2041**1566
کد N397644

وبگردی