آفتاب
در مجلس اعلام شد:

جذب 1640 نفر بیسواد در آموزش و پرورش و جذب 400هزار نفر با رابطه سیاسی

جذب 1640 نفر بیسواد در آموزش و پرورش و جذب 400هزار نفر با رابطه سیاسی

نماینده مردم رشت خبر داد که جانشین معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور در جلسه غیر علنی امروز مجلس اعلام کرده است که پیش از تشکیل دولت یازدهم 200 موسسه خلاف قانون تشکیل شده است، 1640 نفر بیسواد در آموزش و پرورش جذب شدند و 400 هزار نفر با رابطه سیاسی جذب شده اند .

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در اخطار قانون اساسی گفت: اسرائیل غزه را بمباران می کند اما برخی همکاران ما در مجلس به جای محکومیت آن، مقامات جمهوری اسلامی را محکوم می کنند.

وی افزود: همین دوستان در دولت قبل تخلفات را نادیده می گرفتند اما امروز در گزارشی که آقای عسگری آزاد ارائه کردند مشخص شد که 200 موسسه خلاف قانون تشکیل شده است. 1640 نفر بیسواد در آموزش و پرورش جذب شدند، 400 هزار نفر با رابطه سیاسی جذب شده اند، این تبعیض نارواست.

این نماینده مجلس ادامه داد: درخواست من از رئیس مجلس این است که این گزارش را به کمیسیون اصل نود ارجاع کنید تا رسیدگی شود. قرار نیست وقتی کسی مدت مسئولیتش تمام شد و رفت تخلفات او نادیده گرفته شود، باید بررسی صورت گیرد.

به گزارش مهر، محمود عسگری آزاد جانشین معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور در جلسه غیر علنی امروز مجلس از وضعیت نظام اداری کشور به مجلس شورای اسلامی گزارش داد.

 

 

 

کد N396667

وبگردی