آفتاب
جامعه جوانان متحد اسلامی:

سکوت سازمان ملل و دیده‌بان حقوق بشر از عمق جنایت درغزه خبر می‌دهد

سکوت سازمان ملل و دیده‌بان حقوق بشر از عمق جنایت درغزه خبر می‌دهد

جامعه جوانان متحد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست به مناطق کرانه باختری خواستار محکوم کردن این اقدام وحشیانه توسط احزاب کشورهای اسلامی و همچنین نهاد های بین المللی شد.

به گزارش مهر، جامعه جوانان متحد اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیت به مناطق کرانه باختری خواستار محکوم کردن این اقدام وحشیانه توسط احزاب کشورهای اسلامی  و همچنین نهاد های بین المللی شد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
در ماهی که مردم مسلمان میهمان ضیافت الهی‌اند، بار دیگر رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی در تجاوزی وحشیانه و ظالمانه در باریکه غزه و مناطق کرانه باختری، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد و خانه‌ها، مساجد و بیمارستان‌ها هدف قرار می‌گیرند اما خبری از مدعیان حقوق بشر نیست.
 
سکوت سازمان ملل، دیده‌بان حقوق بشر و حمایت آمریکای جنایتکار و انگلیس و سکوت مجامع جهانی در برابر این فاجعه انسانی، خبر از عمق این جنایت پرده در پرده می دهد.
 
تنها واکنش سازمان ملل متحد نیز از زبان خبرنگار شبکه العربیه چنین بوده است که شورای امنیت سازمان ملل به‌زودی بیانیه‌ای را در مورد اوضاع غزه، صادر می‌کند و این تنها کاری است که از طرف سازمان‌ها و نهادهای حقوقی بین‌المللی درباره فاجعه سازمان‌دهی شده و دولتی اسرائیل علیه مسلمانان غزه اتفاق افتاده است.
 
جامعه جوانان متحد اسلامی ضمن محکوم نمودن این فاجعه انسانی و جنایات دهشتناک، از احزاب کشورهای اسلامی، سازمانهای بین المللی جهان می‌خواهد که این جنایات را محکوم نموده و نسبت به ارائه کمک‌های انسان دوستانه فوری برای مردم مسلمان این کشور اقدام کنند.
 
کد N396589

وبگردی