آفتاب
نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت:/1/| 187041

وام‌های ازدواج بعد از عید فطر پرداخت می‌شود

وام‌های ازدواج بعد از عید فطر پرداخت می‌شود

لازم است تا از همکاری رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای برگزاری جلسات مختلف پیرامون حل این مسئله و مسئول کردن دستگاه‌های خود برای حل این مانع قدردانی کنم امیدوارم که سایر گره‌های موجود در کشور به همین شکل حل شود.

سخنگوی دولت از پرداخت‌های وام ازدواج پس از تعطیلی عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: جای خوشحالی است که عنوان کنم با تاکیدات رئیس‌جمهور در خصوص رفع مشکل پرداخت وام ازدواج که موجب شد نزدیک به یک میلیون نفر از دریافت این وام محروم شوند در یک همکاری مشترک میان وزارت اقتصاد و نظام بانکی مقرر شد که پس از تعطیلی عید فطر پرداخت وام‌های ازدواج عملی شود.

وی ادامه داد: لازم است تا از همکاری رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای برگزاری جلسات مختلف پیرامون حل این مسئله و مسئول کردن دستگاه‌های خود برای حل این مانع قدردانی کنم امیدوارم که سایر گره‌های موجود در کشور به همین شکل حل شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان می‌کرد آمارهای سازمان جغرافیایی و مرکز آمار در مورد مساحت ایران با یکدیگر متفاوت است، یادآور شد: من در این مورد حضور ذهن ندارم اما قطعا تفاوت آمار اعلام شده توسط این دو سازمان اختلافی در مبانی محاسباتی است. در برخی موارد ممکن است فقط خشکی و یا در برخی موارد دیگر حریم آب‌ها نیز جزو مساحت کشور محسوب شود. البته این مسئله بسیار حساسی است و حتی نمی‌توان کاهش یک وجب از خاک ایران را نیز نادیده گرفت من حتما این مسئله را بررسی خواهم کرد.

کد N396540

وبگردی