آفتاب

کوچک‌زاده: تهمت به افراد نتیجه‌ای جز لوث شدن مطلب ندارد

کوچک‌زاده: تهمت به افراد نتیجه‌ای جز لوث شدن مطلب ندارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ کس مخالف تحلیل مواضع و روش‌ها نیست و هیچ کس مخالف رسیدگی به فساد و برخورد با فساد نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی کوچک‌زاده طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های رهبری مبنی بر اینکه موضوعاتی که احتیاج به رسیدگی قضایی دارد تا اثبات نشده نباید گفت، تصریح کرد: در همین مجلس بارها نسبت به افراد مختلف حرف‌هایی زده شد و هیچ نتیجه‌ای جز لوث شدن مطلب نداشت و همه نمایندگان خود چوب خورده این روش غیرشرعی و منحوس‌اند.

وی افزود: تحلیل مواضع اشکالی ندارد اما اینکه دائم بگوییم فلانی زمین گرفته و یا فلانی پول گرفته و تهمت‌هایی دیگر به ضرر خودمان است والا اینکه جامعه را از جمهوری اسلامی مایوس می‌کند هیچ فایده دیگری ندارد.

کوچک‌زاده تاکید کرد: من به تحلیل تند معروفم ولی اگر به کسی تهمت زمین‌خواری، تهمت دزدی، تهمت روابط نامشروع زدم استغفار می‌کنم و برای حسن ختام مطالبم فرموده امام خمینی (ره) را خطاب به نمایندگان می‌خوانم که: حسب مواضع شرعی اگر کسی مطلع باشد که یک نفر مشخص خلاف کرده و متجاهر به فسق نباشد افشای آن مخالف شرع است و اگر در ادارات و جای دیگر کسی مرتکب گناهی شد نباید در ملاء عام افشا نمود بلکه باید به محاکم صالحه و مقامات ذیربط اطلاع داد تا جلوگیری و مجازات شود. مجرد وکالت مجلس مصحح خلاف شرع نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای حفظ جمهوری اسلامی باید دقت کرد. متاسفانه برخی از رسانه‌ها دنبال همین حرف‌ها هستند و تیترهایی که آمریکایی‌ها می‌زنند منتشر می‌کنند و منتظرند به یک آدم متشخص و محترمی حرفی زده شود تا آن را منتشر کنند.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: همان‌طور که شما تذکر دادید طرح این مسائل به این نحو درست نیست و برای جایگاه مجلس مناسب نیست و برای روشن شدن موضوع برای مردم لازم است هیات نظارت موضوع را بررسی کند و اعلام نظر نماید.

انتهای پیام

کد N396306

وبگردی