آفتاب

نخست وزیر سوریه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

نخست وزیر سوریه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران - ایرنا - نخست وزیر سوریه قتل عام مردم غزه به دست رژیم اشغالگر صهیونیست را اقدامی تروریستی علیه محور مقاومت دانست و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ˈوائل الحلقیˈ گفت: قتل عام مردم غزه به دست صهیونیست ها مشابه حملات تروریستی است که گروه های مسلح در سوریه مرتکب می شوند.

وی تاکید کرد: تروریسم سازمان یافته علیه مردم سوریه با هدف از میان بردن محور مقاومتی صورت می گیرد که سوریه یکی از اعضای آن است و با عزمی راسخ در مقابل توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و پروژه های آن ها در منطقه ایستادگی می کند.

نخست وزیر سوریه در سخنان خود افزود: جنگ تروریستی بین المللی که در سوریه به راه افتاده است هدف ایجاد هرج و مرج و کارشکنی در مسیر توسعه جهان عرب را دنبال می کند تا بدین ترتیب دشمن صهیونیستی بتواند منابع و پتانسیل های آن را به آسانی غارت کند.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین حملات خود علیه نوار غزه که از هفته قبل آغاز شد، تا کنون بیش از 200 فلسطینی را که عمدتا زن، کودک و افراد سالخورده هستند، به شهادت رسانده است. در این حملات وحشیانه که همچنان ادامه دارد، بیش از یک هزار و پانصد نفر نیز زخمی شده اند.

خاورم**9156**7074**1275
کد N395891

وبگردی