آفتاب

شکایت 100 نماینده از هیات رییسه مجلس به کمیسیون اصل 90 ارایه شد

شکایت 100 نماینده از هیات رییسه مجلس به کمیسیون اصل 90 ارایه شد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از ارایه شکایت 100 نماینده از هیات رییسه به دلیل عدم رعایت آیین نامه داخلی درباره اعلام وصول سوالات و استیضاح نمایندگان به این کمیسیون خبر داد.

«مصطفی افضلی فرد» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه عصر روز سه شنبه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه هفته گذشته این کمیسیون با دستگاه های 26 گانه مربوط با عفاف و حجاب درباره نحوه اجرایی شدن این قانون مصوب سال 84 شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

وی تصریح کرد: جلسه امروز به بررسی موانع و چالش های دستگاه های اجرایی قانون عفاف و حجاب و اختصاص یافت و موانع مختلف از جمله کوتاهی، کمبود اعتبار و یا غلط بودن روش ها مورد بحث بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطر نشان کرد: جلسه بعدی پس از اولین تعطیلات تابستانی مجلس برگزار خواهد شد و در آن دستگاه های اجرایی برنامه های خود را برای برون رفت از چالش ها و گزارشی تحلیلی و آماری نیز توسط قوه قضاییه و نیروی انتظامی با طبقه بندی گروه های اجتماعی در سنین و مشاغل مختلف به کمیسیون ارایه خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: پس از ارایه این گزارش ها به کمیسیون اصل 90، این کمیسیون گزارش نهایی خود را آماده کرده و به هیات رییسه مجلس تقدیم خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شکایت 100 نماینده از هیات رییسه در زمینه عدم عمل به آیین نامه توسط هیات رییسه مجلس درباره اعلام وصول سوالات و استیضاح ها، گفت: این شکایت امروز به کمیسیون اصل 90 ارایه شده است.

سیام**9103**1449
کد N394999

وبگردی