آفتاب
آخوندی در کمیسیون عمران حضور یافت

پیشنهاد تامین منابع بیمه کارگران ساختمانی از محل جواز ساختمان

پیشنهاد تامین منابع بیمه کارگران ساختمانی از محل جواز ساختمان

تهران-ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در این کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس پیشنهادی که در کمیسیون مطرح است قرار است از محل منابع دریافتی جواز ساختمان کارگران ساختمانی بیمه شوند.

ˈعلیرضا خسرویˈ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : در این جلسه ، کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون فرعی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را بررسی کرد.

وی افزود:در این جلسه بعد از اظهارنظرمخالفان و موافقان طرح قرار شد کمیته مربوطه روز شنبه گزارش نهایی را ارائه کند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه کارگران ساختمانی به عنوان یکی از ضعیف ترین اقشار جامعه وظیفه نهادهای دولتی است گفت: طرح بیمه کارگران ساختمانی هشت بار بین دستگاه های مختلف دست به دست شده است.

خسروی ادامه داد: بر اساس طرحی که در کمیسیون در حال بررسی است مقرر شده درصدی از منابع حاصل از جواز ساختمان به این امر اختصاص یابد که به نظر می رسد این هم اجحاف در حق مردم است.

وی همچنین از حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهر سازی در جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در این جلسه وزیر راه به سوالات نگهبان سلامی، موسی الرضا ثروتی، مهدی آقامحمدی و نصرالله پژمان فر پاسخ داد که عمده سوال کنندگان قانع شدند و در نهایت مقرر شد فرصتی به وزیر داده شود که موارد مد نظر نمایندگان مورد بررسی قرار گیرد.

سیام(4)**2021**1449
کد N394861

وبگردی