آفتاب

بنگلادش حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرد

بنگلادش حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرد

تهران - ایرنا - گزارش دریافتی روز سه شنبه حاکی است هیات دولت بنگلادش حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه را که به کشته شدن دهها غیرنظامی و ویرانی این منطقه منجر شده است، بشدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شین هوا، هیات دولت بنگلادش روز گذشته در نشستی با حضور ˈشیخ حسینهˈ نخست وزیر این کشور همچنین از جامعه بین المللی خواست تا رژیم صهیونیستی را وادار به توقف حملات هوایی علیه غزه کرده و اقدامی برای حفاظت از جان غیرنظامیان صورت دهد.

براساس این گزارش، پس از این نشست که با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه پایان یافت، ˈمشرف حسین باهوئیانˈ یکی از وزرا بنگلادش به خبرنگاران گفت که هیات دولت این کشور اقدام رژیم صهیونیستی را در کشتار شمار زیادی از مردم بی گناه ازجمله زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی را به منزله نقض آشکار موارد حقوق بشر تلقی می کند.

خبرگزاری شین هوا به عنوان وزیر مصاحبه شونده، اشاره ای نکرد.

همچنین ˈخالده ضیاˈ نخست وزیر سابق بنگلادش نیز پیشتر با محکوم کردن این حملات گفته بود که با تداوم این گونه حملات وحشیانه علیه مردم غزه صلح و آرامش به خاورمیانه بازنخواهد گشت.

وی خواستار اقدام جامعه بین المللی ازجمله سازمان ملل برای خاتمه دادن به این حملات علیه مردم غزه شده بود.

رژیم صهیونیستی از 16 تیر 93 تاکنون از راه هوا و دریا مردم بی دفاع غزه را هدف قرار داده که در نتیجه آن 185 فلسطینی که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد، شهید و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند .

ˈجنبش حماسˈ در پاسخ به این حملات، مواضع این رژیم در سرزمینهای اشغالی را هدف راکتهای خود قرار داده و خسارات سنگینی به آنها وارد کرد اما بخاطر سانسور شدید، گزارشی از میزان تلفات منشتر نشد.

آساق 1450**1577
کد N393545

وبگردی