آفتاب
ابوشریف در مجلس شورای اسلامی:

ایران در برابر توطئه شکست مقاومت هوشیار باشد/ 6میلیون صهیونیست در پناهگاه هستند

ایران در برابر توطئه شکست مقاومت هوشیار باشد/ 6میلیون صهیونیست در پناهگاه هستند

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با بیان این که مساله فلسطین محک حساس امت اسلامی گفت: کشورهای زیادی وجود دارند که علیه مقاومت به توطئه چینی مشغولند تا آن را به شکست بکشانند از این رو به جامعه های اسلامی تذکر می دهم که در برابر این توطئه شوم هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: کسانی هستند که از پیروزی خداوند و ملت فلسطین خوشحال می شوند اما با کمال تاسف کسانی در منطقه هستند و بودند که به این پیروزی ضربه زدند.

وی با بیان این که مساله فلسطین محک حساس امت اسلامی است گفت: در همین لحظه کشورهای زیادی هستند که علیه ما به توطئه چینی مشغولند و می خواهند مقاومت به شکست بیانجامد از این رو تذکر می دهم به جمهوری اسلامی که در برابر این توطئه شوم هوشیار باشند که این توطئه گران در تلاش برای درهم شکستن مقاومت ملت فلسطین هستند.

ابوشریف اظهار داشت: هم اینک رژیم صهیونیستی بعد از این همه فساد وضعیتش به گونه ای شده که شما استحضار دارید. در گذشته این رژیم در قاهره، سوریه و لبنان عربده کشی های زیادی کرد اما هم اکنون شاهد شکست آن در لبنان و نوار غزه هستیم.

وی تصریح کرد: از آنجا که ساختمان این رژیم پلید با شکست و فروپاشی روبرو است، نتانیاهو تلاش می کند شوکت رژیم صهیونیستی را از طریق حمله به نوار غزه احیا کند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: شش میلیون نفر از صهیونیست ها هم اکنون در پناهگاه ها هستند و اقتصاد آنها رو به رکود و ضعف است و در فصل گردشگری این مشکلات برای آنها به وجود آمده است. تا این لحظه زیانهای اقتصادی اسرائیل به سه میلیارد و 100 میلیون دلار رسیده است و وضعیت روحی در جبهه داخلی رژیم صهیونیستی بسیار شکننده و ضعیف است که تمام این ها در اثر مقاومت ملت فلسطین ایجاد شده است.

وی با بیان این که پیروزی همواره  از آن خداوند است و مقاومت هم بر خداوند تکیه دارد، گفت: مقاومت نیازمند حمایت و پشتیبانی برادران و خواهران خود از جمله جمهوری اسلامی است که از ابتدای پیروزی انقلاب باز فلسطین دفاع کرده.

ابوشریف با اشاره به روز قدس گفت: امام خمینی(ره) با تعیین روز جهانی قدس به دنیا اعلام نمود که قدس در راس مسایل جهان اسلام است، امسال هم روز جهانی قدس روزی مهم و برجسته خواهد بود.

وی در پایان بر لزوم وحدت و یکپارچگی دولت های اسلامی تاکید کرد و گفت:  این وحدت پیام امام خمینی(ره) در راستای تحقق پیروزی نهایی است.

کد N393485

وبگردی