آفتاب
قاضی دادگاه خانواده:

حاکمیت فرهنگ غرب بر روابط زوجین موجب افزایش طلاق شده است

حاکمیت فرهنگ غرب بر روابط زوجین موجب افزایش طلاق شده است

رییس شعبه هفتم دادگاه خانواده کرمان گفت: در عصر حاضر دلیل جدایی زنان و مردان به لحاظ حاکمیت فرهنگ غرب و تسلط همه‌جانبه بر روابط زوجین، موجبات طلاق عاطفی و در پی آن طلاق عملی را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، اظهار کرد: مسئولان باید تمام همت و تلاش خود را مصروف تعمیق و رواج فرهنگ دینی در جامعه کنند و با تبلیغ و تشریح معضلات اجتماعی همگان را به این امر مهم رهنمون و متوجه خطرات ناشی از رسانه‌های غربی و استکباری که همان سلطه شیاطین برای منحرف کردن بشریت است، کنند.

رییس شعبه هفتم دادگاه خانواده کرمان گفت: دور شدن از آموزه‌های دین مقدس اسلام و عدم توجه به باورها و بی‌بندو باری و روابط نامشروع و منکر را معروف جلوه دادن و عدم تقید زوجین به اصول و مبانی اخلاقی و تعالیم دینی و رنگ باختن غیرت مردان و ... و ده‌ها مسئله و معضل دیگر در سردی روابط زوجین و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده کمک می‌کند.

شفیعی خاطرنشان کرد: در گذشته بر اساس اعتقادات دینی و باورها و آموزه‌های دین مقدس اسلام، زندگی مشترک و خانواده را امری مقدس و فراتر از حاکمیت زن و یا مرد می‌دانسته اند و هدف آنان زندگی مسالمت آمیز در کنار هم بوده و اختلافات وتنش های به وجود آمده در زندگی را نمک زندگی می دانسته‌اند و با تحمل و صبر و بردباری به زندگی مشترک ادامه می‌داده‌اند.

انتهای پیام

کد N393430

وبگردی