آفتاب

سفیر فلسطین به نمایندگان مجلس چه گفت؟

سفیر فلسطین به نمایندگان مجلس چه گفت؟

فارس نوشت:

 صلاح زواوی سفیر فلسطین در جلسه علنی امروز مجلس  خطاب به نمایندگان مجلس ایران گفت: واقعا بسیار اسفناک است زمانی که بر سر سفره افطار می‌نشینیم چقدر به یاد آواره‌گان و طردشدگان از شهرها و روستاهایمان باید باشیم و همچنین به یاد معلولان، مادران فرزند از دست داده، بیوه‌زنان، یتیمان و بی‌سرپناهان و برادرانمان که هزینه دسیسه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دین و کشورهایمان را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: چقدر نیاز داریم که به یاد آنها باشیم آن هم هنگامی که ملت شجاع فلسطین هر روز در معرض دستگیری نمایندگان، اسرا و مبارزان علاوه بر کشته شدن و سوزاندن در کرانه باختری هستند.

صلاح زواوی اظهار داشت: ساکنان 48 درصد از سرزمین‌های اشغالی دائما در تظاهرات اعتراض‌آمیز خود به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه برادران و عزیزان خود در کرانه باختری و نوار غزه در معرض دستگیری و تعقیب رژیم صهیونیستی هستند و اولین مقاومت قهرمانانه‌مان در غزه در برابر حملات هوایی رژیم صهیونیستی و مقاومت و ایستادگی کرده و به آن پاسخ می‌دهند.

وی ادامه داد: حملاتی که خانه‌های شهروندان بی‌پناه و صبور را با جنگنده‌های آمریکایی خود مورد تهاجم قرار داده است و بی‌رحمانه کهنسالان و جوانان و کودکانمان را به قتل می‌رسانند آن هم در برابر سکوتی است که همچون سکوت قبرستان است و سازمان‌هایی است که از قاتل در برابر مقتول دفاع می‌کنند و از جرم مجرمان با جرم مشهودشان به جای محکوم کردن آنها از آنان حمایت می‌کند.

سفیر فلسطین در کشورمان خاطرنشان کرد: لیکن این مقاومت دلیرانه که به وحدت ملی مستحکم استناد می‌کند از همان جام زهری که از صد سال پیش به این دشمن می‌نوشید باز هم می‌نوشاند اینک هیچ شهر یا روستا یا شهرکی از شهرک‌های دشمن از هدف قرار گرفتن در امان نیست و صحنه ترس و وحشت بر اثر هدف قرار گرفتن توسط هواپیماها و موشک‌ها و عملیات کیفی شامل حال تمام شهرک‌نشینان اشغالگر است که به نسل من امید می‌دهد که این دوران دوران پایان این رژیم اشغالگر است که از هم‌اکنون آغاز شده.

صلاح‌ زواوی اظهار داشت: شک ندارم که فرزندان صبح آزادی و پیروزی را خواهند دید و تردیدی نیست که نبرد غزه مرحله آغازینی است در راه پیروزی بزرگ یکجا و شکست دادن این طرح غربی استعماری خواهد بود.

وی افزود: این اعزام‌شدگان تبهکار را که از میان صهیونیست‌ها هستند به خواست خداوند به پایگاه‌های اصلیشان دفع خواهیم کرد راهی برای وحدت رزمندگان فلسطین جز عرصه‌های جهاد نیست که از طریق آن نیز موضع که از طریق آن نیز موضع عربی و اسلامی پیشرفت و حول محور مسئله فلسطین متحد می‌شوند جهاد برای این موضوع وظیفه شرعی، ملی، قومی و انسانی است.

 

1717

 

کد N393169

وبگردی