آفتاب

روزنامه صهیونیستی:عملیات صخره پایدار تاکنون300 میلیون دلار هزینه داشته است

روزنامه صهیونیستی:عملیات صخره پایدار تاکنون300 میلیون دلار هزینه داشته است

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی ˈمعاریوˈ به نقل از مقامات بلند پایه وزارت اقتصاد این رژیم فاش کرد: میزان خسارت ناشی از عملیات نظامیˈصخره پایدارˈ در نوار غزه در بخش شهری روزانه 14میلیون دلار و در زمینه نظامی یک میلیارد ˈشیکلˈ ( 300 میلیون دلار) برآورد شده است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری ˈالیوم السابعˈ، روزنامه صهیونیستی در گزارش خود افزود: هزینه نظامی شامل هزینه پروازهای هوایی، موشک های سامانه ضد موشکی ˈگنبد آهنینˈ، فراخوان نیروهای ذخیره، عملیات نقل و انتقال تجهیزات نظامی و هزینه های جاری است .

منابع مالیاتی رژیم صهیونیستی فاش کردند که آنها تا این لحظه بیش از 400 درخواست جبران خسارت که ناشی از تداوم اصابت موشک به اموال آنها بوده ، دریافت کرده اند.

روزنامه صهیونیستی معاریو افزود که کمیسیون خارجی و امنیت پارلمان ( کنیست) رژیم صهیونیستی ، امروز اوضاع جبهه داخلی در جنگ علیه نوار غزه و خسارت های وارده به تاسیسات تجاری و خدماتی را مورد بررسی و نتایج آن را اعلام می کند.

رژیم صهیونیستی از هشت روز پیش تاکنون حملات وحشیانه ای علیه نوار غزه را آغاز کرده که در نتیجه آن 185 فلسطینی که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد، شهید و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند .

ˈجنبش حماسˈ در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم در سرزمینهای اشغالی را هدف راکتهای خود قرار داده و خسارات سنگینی به آنها وارد کرده است .

رسانام** 1453**1651
کد N393147

وبگردی