آفتاب
بررسی تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه

شیخ‌الاسلام: ملت غزه هرگز تسلیم نمی‌شود

شیخ‌الاسلام: ملت غزه هرگز تسلیم نمی‌شود

رئیس دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه ملت فلسطین گفت: ملت غزه هرگز تسلیم کسی جز خدا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین شیخ‌الاسلام صبح امروز در سخنانی در نشست رسانه‌ای بررسی تهاجم رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و نوار غزه اظهار کرد: این تهاجم قوانین بین‌المللی به ویژه قوانین بشردوستانه و جنگی را شکسته است و خانه‌ها و مساجد بسیاری ویران شده و زنان و کودکان و پیران زیادی نیز کشته شده‌اند که به نظر میرسد این زنان و کودکان و پیران هدف مشخص این تهاجم هستند و قبل از آنکه توان دفاعی مقاومت هدف آنها باشد ایجاد فشار روانی برای مقاومت مدنظر آنهاست.

وی افزود: متأسفانه این تهاجمات با همکاری برخی کشورهای اسلامی همراه است و هدف شکستن توانایی‌های مقاومت است اما همان‌طور که در جنگ‌های قبلی غزه تسلیم نشد و غزه به رمزی از عزت مسلمانان، اعراب و فلسطینی‌ها تبدیل شد این بار هم کمتر از قبل نخواهد بود.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: درست است که همراهی سازمان‌های بین‌المللی و سکوت‌شان این بار بارزتر است اما اشتباه همیشگی‌شان در ارزیابی توانایی ملت فلسطین، مقاومت و جهان اسلام و عرب است.

وی گفت: ما اصراری بر این کشتار نداریم و نمی‌خواهیم که این کشتارها ادامه یابند. همیشه این رژیم صهیونیستی بوده است که کشتارها را آغاز کرده است و اصرار دارد اما مقاومت هم به دنبال آن است که با روشی عزتمندانه به آتش‌بس برسد و شاید ماه مبارک رمضان برای این حمله انتخاب شده تا فشار مضاعفی بر ملت روزه‌دار غزه وارد شود اما اشتباه آنان این است که ملت غزه تسلیم کسی جز خدا نخواهد شد.

وی در ادامه به حمایت‌های ایران از ملت فلسطین اشاره و تأکید کرد: ایران با همه توان و با وجود همه مشکلات چه در داخل و چه در خارج در خدمت ملت فلسطین است و معتقدیم که هیچ راهی جز بازگشت این سرزمین به صاحبانش وجود ندارد.

شیخ‌الاسلام بیان کرد: امروزه شاهد ضعف عمومی صهیونیست‌ها در مقابل مقاومت هستیم. در گذشته این رژیم صهیونیستی بود که به سران عرب توهین می‌کرد و می‌گفت که ساکت شوید همه شما در تیررس ما هستید. اما الان این مقاومت است که می‌تواند به اسراییل بگوید ساکت شو همه جای سرزمین‌های اشغالی در تیررس ما است. باید بدانید که مقاومت هنوز از همه توانایی‌هایش استفاده نکرده و اگر لازم باشد برای نجات ملت فلسطین این کار را خواهد کرد.

وی در پایان به برگزاری تجمعی در حمایت از مردم غزه و در اعتراض به استفاده نکردن سازمان‌های بین‌المللی به از ابزارهای موجود برای مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این تجمع فردا ساعت 11 صبح در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N392064

وبگردی