آفتاب
روایت یک نماینده از نشست مشترک دولت و مجلس

رییس جمهور نظارت را وظیفه و حق قانونی نمایندگان دانست

رییس جمهور نظارت را وظیفه و حق قانونی نمایندگان دانست

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه) مشترک دولت و مجلس گفت که رییس جمهور در این دیدار نظارت را حق و وظیفه قانونی نمایندگان عنوان کرده است.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در نشست امروز دولت و مجلس که به دعوت رییس جمهور و با حضور جمعی از وزرای دولت در پاستور برگزار شد، رییس مجلس،‌چند تن از نمایندگان، معاون پارلمانی رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن روحانی سخنرانی کردند.

وی افزود: آقای روحانی در این دیدار خود را فرزند مجلس دانست و گفت که نظارت حق و وظیفه قانونی نمایندگان است.

ندیمی با اشاره به تاکید رییس جمهور بر لزوم تعامل مجلس و دولت تصریح کرد: آقای روحانی گفت دولت تلاش می‌کند این همراهی ادامه یابد.

وی مسائل اقتصادی، تحریم، مسائل منطقه‌ای و لزوم حمایت از کشاورزان و صنعتگران را از محورهای سخنان رییس مجلس در این دیدار عنوان کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به سخنرانی روسای کمیسیون‌های برنامه و بودجه، کشاورزی، صنایع، فرهنگی و حمایت از تولید ملی اظهار کرد:‌ اظهارات روسای کمیسیون‌های مجلس بر تعامل دولت و مجلس جهت حمایت از تولید، لایحه استراتژی صنعت و معدن، رویکرد صندوق توسعه ملی به حمایت از مناطق محروم، نگرانی‌های رهبری در حوزه رهبری، برنامه ششم، خصوصی سازی و اصل 44 متمرکز بود.

ندیمی فضای نشست مشترک دولت و مجلس را صمیمانه توصیف کرد وگفت که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست در مورد حوزه‌های وسیع مربوط به فرهنگ و معاون پارلمانی رییس جمهور درباره تعامل دولت و مجلس سخنرانی کردند.

به گزارش ایسنا رییس، هیات رییسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه) میهمان ضیافت افطار رییس جمهور بودند.

انتهای پیام

کد N390605

وبگردی