آفتاب
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی:

آتش برافروخته توسط تروریست‌ها دامن آنها را خواهد گرفت

آتش برافروخته توسط تروریست‌ها دامن آنها را خواهد گرفت

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور معتقد است آتشی که تروریست‌ها در منطقه افروخته‌اند به زودی دامن خود آنها را می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر خجسته در ابتدای جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: امروز می بینیم که تروریست‌های تکفیری با سوء استفاده از نام دین و به نام اسلام به کشتار مردم بی گناه و مسلمان پرداخته و هر روز در حال گسترش جنایات خود هستند.

وی ادامه داد: آتشی که امروز در منطقه افروخته شده دامن آتش‌بیاران معرکه را گرفته و کشورهای حامی تروریسم آسیب سختی از این سیاست خواهند دید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس همچنین با ابراز تأسف از سوء استفاده تروریست‌ها از نام مقدس اسلام اینگونه حرکات را آسیبی به چهره صلح طلب و پرمهر و عطوفت اسلام دانست و افزود: دین مقدس اسلام دینی پر از مهر و عطوفت و بر اساس صلح و آرامش بنا نهاده شده و هرگونه مخدوش نمودن چهره آن خیانتی عظیم به اسلام است.

خجسته در پایان گفت: جلسه امروز کمیسیون در ادامه، رسیدگی به افزایش تعداد جمعیت نماینده به تعداد نمایندگان مجلس و اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه در دستورکار داشته و مصوبات کمیسیون پس از نهایی شدن به صحن مجلس ارسال می‌شود.

انتهای پیام

کد N390419

وبگردی