آفتاب
نماینده ملایر درمجلس:

شاخص ما درمذاکرات هسته ای مبانی اسلامی وملی ماست

شاخص ما درمذاکرات هسته ای مبانی اسلامی وملی ماست

تهران - ایرنا- نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: شاخص ما در مذاکرات هسته ای، مبانی اسلامی و ملی ورهنمودهای ولایت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمد آریایی نژاد روز یکشنبه در نطق میان دستور مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها، همواره باید شاخص، خط مستقیم حرکت مسوولان این کشور باشد.

وی ملت را پشتبان دولت خواند و گفت: به دولت می گوییم رعایت خط قرمز نظام را بکنند واگر درجایی اهمال و انحراف وجود داشت در جبران آن بکوشند.

وی با بیان اینکه ˈبه اندک بسنده کنید و تن به ذلت ندهیدˈ، گفت: طبق فرمایشات رهبری این اظهارات که ˈتحریم ها و فشارها هزینه دستاوردهای هسته ای استˈ صحیح نیست چرا که اگر موضوع هسته ای هم نبود آنها بهانه دیگری می گرفتند.

آریایی نژاد راه مقابله با تروریسم انحرافی در حوادث جهان اسلام را ایجاد آگاهی و بصیرت و پیگیری راههای وحدت از سوی اقوام مذاهب اسلامی و پرداختن به دشمن مشترک برشمرد و گفت: جام جهانی، فرصت جنایت های جهانی از سوی استکبار جهانی است که در پرتو غفلت جهانی محقق می شود.

وی با اشاره به کنار گذاشته شدن برخی نیروهای مومن گفت: به مهندسینی که مهندسی سیاسی خاص خود را دارند عرض می کنم به سوابق شما در فتنه و پس از فتنه آشنا هستیم، بدانید وعده های ملک ری محقق نخواهدشد وهمین صندلی های سبز می تواند آدمی را راهی جهنم کند.

وی ادامه داد: سعی نکنید با هر روشی و با هرهزینه ای موقعیت خود را حفظ کنید که هر کس رابطه اش را با خدا محکم کند، خدا رابطه اش را با مردم اصلاح می کند.

وی همچنین افزود: به گفته قرآن بر سرهر راهی ننشینید ومومنان را تهدید کنید و آنان را از راه خدا بازدارید وآنان را به کجروی وادار کنید و به خاطر بیاورید زمانی را که جمعیت اندکی بودید و خدا شما را زیاد کرد و بنگرید که عاقبت مفسدان چگونه شد.

آریایی نژاد گفت: اگر کسانی برای حفظ جان وشغل و پولشان راه خدا را ترک کنند و آنجا که باید حق بگویند، نگویند؛ آن وقت حسین بن علی ها به مسلخ کربلا کشیده خواهد شد.

آریایی نژاد تئوری پردازی ونظریه بافی را وظیفه قوه مجریه ندانست و گفت: دولت مراقب باشد به چاهی که دولت های پیشین افتادند، نیفتد؛ این که هنگام صلح امام حسن (ع) است یا نبرد خیبری یا قیام عاشورایی، به ولایت مرتبط است نه به شما.

وی ادامه داد : در این خصوص که نمی توان مردم را به زور به بهشت برد تکلیف تان را با آیه های قرآن مشخص کنید. آیا وظیفه دولت و مجلس، ناهموارکردن راه های جهنم در جامعه نیست.

وی تاکید کرد: بر دولت است قانون حجاب وعفاف وسایر مبانی اسلامی بازمانده از اجرا را محکم به اجرا درآورد.

نمانیده مردم ملایر درادامه ضمن تشکر ازدولت و وزیر بهداشت ودرمان برای اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح لازم است اما کافی نیست .

وی بر طرح تقدم پیشگیری بر درمان و طب سنتی و اصلاح خانه های سلامت در روستاها و کمبود پزشک معالج در مناطق محروم که مغفول مانده است، تاکید کرد.

وی همچنین به کمبود منابع آب و خشکسالی و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی ملایر و مشکلات زنان سرپرست خانوار و تکمیل جاده چهاربانده ملایر به بروجرد نیز اشاره کرد و از مسوولان خواست تا دراین باره چاره اندیشی کنند.

سیام/ 9136 **1449
کد N390176

وبگردی