آفتاب
رئیس فراکسیون رهروان مجلس:

فرمایشات رهبر انقلاب درباره اعتدال یک هشدار بود

فرمایشات رهبر انقلاب درباره اعتدال یک هشدار بود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی فرمایشات اخیر رهبر انقلاب در مورد اعتدال را یک هشدار خواند و گفت: اعتدال امروز نیاز به تعریف دقیق دارد تا دچار برداشت های دلخواه نشود و هر کسی برای بیرون راندن رقیب از صحنه او را به نوعی غیر اعتدالی معرفی نکند.

کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان ولایت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به انقلابیون و کسانی که در خط مقدم انقلاب هستند را نباید به نام عدم اعتدال و افراطی گری کنار زد، گفت: این فرمایشات رهبری انقلاب یک هشدار بود و باید برای اعتدال تعریف دقیق و درستی داشت در گذشته هم مفاهیمی مطرح شد اما چون مضبوط نشد، دچار آسیب شد، از جمله مفاهیمی مثل اصلاح طلبی و اصولگرایی.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعریف دقیق برخی مفاهیم ادامه داد: اعتدال هم امروز نیاز به تعریف دقیق دارد تا دچار برداشت های دلخواه نشود و هر کسی برای بیرون راندن رقیب از صحنه او را به نوعی غیر اعتدالی معرفی نکند.

به گزارش مهر مقام معظم رهبری چندی پیش در دیدار با مسئولان و کارگزار نظام فرمودند: سفارش می‌کنم مراقب باشید جریان‌های مؤمن را با شعار اعتدال کنار نزنند، در خطرها این‌ها هستند که سینه سپر می‌کنند.

کد N389514

وبگردی