آفتاب

یک فعال دانشجویی: جلسه با سیاسیون نشان‌دهنده مشورت‌پذیر بودن دولت است

یک فعال دانشجویی: جلسه با سیاسیون نشان‌دهنده مشورت‌پذیر بودن دولت است

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: دولت با برگزاری جلسات مختلف با جناح‌های سیاسی مطرح کشور نشان داد که مشورت‌پذیر است و بر منش اعتدالی خود نیز اصرار دارد.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: شعار سیاسی دولت فعلی از اول تا به امروز، اعتدال و اعتدال‌گرایی بوده است و از همین رو رئیس‌جمهور با جناح‌های مختلف جلسه برگزار کرده و نشان داده که نه اصلاح‌طلب است و نه اصولگرا.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دولت با ارتباط مناسب با هر دو جناح سیاسی مطرح کشور ثابت کرده که آماده است با استفاده از تمام نیروهای فعال در صحنه، مشکلات مردم و کشور را حل و فصل کند.

این فعال دانشجویی با تاکید بر راهگشا بودن تداوم چنین جلساتی گفت: قطعاً ادامه‌دار بودن چنین جلساتی که طی آن دولت و احزاب در کنار هم قرار می‌گیرند، می‌تواند مؤثر و مفید باشد. ان‌شاءالله با ادامه همراهی آنان به اهداف مهم کشور دست پیدا می‌کنیم.

رهبری با اشاره به تأثیر مثبت جلسات مشترک دولت و احزاب بر مردم نیز اظهار کرد:‌ مسائل مطرح شده توسط احزاب، مسائلی است که مردم با آن روبه‌رو هستند. دولت می‌تواند با استفاده از نیرو و تفکر چهره‌های سیاسی مختلف راه حل جامع و کامل‌تری را برای رفع مشکلات مردم پیدا کند. در مجموع، برگزاری چنین جلساتی اتفاق خوبی است.

انتهای پیام

کد N388709

وبگردی