آفتاب

فان‌خال: تیم شایسته‌ای در جام‌جهانی داشتیم

فان‌خال: تیم شایسته‌ای در جام‌جهانی داشتیم

سرمربی هلند عنوان کرد میانگین گل‌های تیمش نشان می‌دهد، در این رقابت‌ها عملکرد شایسته‌ای داشت. او همچنین عنوان کرد برزیلی‌ها همیشه با هلندی‌ها رابطه خوبی داشتند و با آنها دوستانه برخورد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند موفق شد با برتری 3 بر صفر برابر برزیل به عنوان سومی جام جهانی دست یابد. این بازی آخرین حضور لوئیس فان‌خال روی نیمکت هلند بود. او از فصل جدید هدایت منچستریونایتد را بر عهده خواهد داشت.

لوئیس فان خال پس از پایان بازی با برزیل در نشست خبری خود گفت: اول از همه از بازیکنان هلند تشکر می‌کنم. از همه 23 بازیکنی که در این جام به میدان رفتند. تاکید می‌کنم که این بهترین گروهی بود که من با آن‌ها در دوران مربی‌گری‌ام کار کردم. ما امسال تیم شایسته‌ای در جام جهانی داشتیم و میانگین بیش از 2 گل در هر مسابقه به ثمر رساندیم و تنها 4 بار دروازه‌مان باز شد. این نشان از قدرت و صلابت تیم ما داشت که به نظرم شایسته حضور در دیدار نهایی جام بود.

فان خال درباره برتری برابر برزیل در دیدار رده‌بندی گفت: برزیلی‌ها همیشه با ما رابطه دوستانه‌ای داشته‌اند و مهمان‌نواز بوده‌اند و هر وقت که با آن‌ها روبه‌رو شدیم، احساس خوبی داشتیم.

انتهای پیام

کد N388652

وبگردی