آفتاب

اسکولاری: استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل می‌دهم

اسکولاری: استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل می‌دهم

سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد استعفایش را به رییس آینده فدراسیون فوتبال این کشور خواهد داد تا او درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر هلند شکست خورد تا عنوان چهارمی جام بیستم را کسب کند. لوئیز فلیپه اسکولاری در نشست خبری خود پس از پایان این مسابقه درباره آینده‌اش در تیم ملی برزیل گفت: من استعفایم را به رییس آینده فدراسیون فوتبال برزیل تحویل خواهم داد. آن‌ها باید درباره من تصمیم بگیرند. تنها رییس فدراسیون است که می‌تواند آنچه رخ داده را مورد بررسی قرار دهد و درباره ماندن یا رفتنم از تیم ملی برزیل تصمیم بگیرد.

لوئیس فلیپه اسکولاری در جام جهانی 2002 با برزیل به عنوان قهرمانی رسید. در جام جهانی 2006 به همراه پرتغال جایگاه چهارم را کسب کرد و در جام جهانی برزیل همراه برزیل به عنوان چهارمی رسید. سرمربی تیم ملی برزیل در ادامه گفت:‌ در سه جام جهانی که هدایت تیم‌هایم را بر عهده داشتم، حداقل به نیمه نهایی رسیدم. نتیجه بدی نمی‌تواند باشد. هیچ حسرتی در زندگی‌ام نداشتم. فوتبال بازی‌ای است که با یک مسابقه همه چیز را تغییر می‌دهد، پس زیاد نمی‌شود روی آن حساب کرد. برای مثال بازی با آلمان را در نظر بگیرید که شکست 7 بر یک برابر این تیم سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ما بود اما چرا این قدر بدبینانه به قضیه نگاه می‌کنید؟ کمی مثبت‌اندیش باشید.

اسکولاری

اسکولاری در پایان درباره ارزیابی‌اش از جام جهانی گفت: فکر می‌کنم بهترین جام جهانی تاریخ بود، البته نه برای برزیل. ما در دو بازی آخر کم آوردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم. در ابتدا هدف‌مان کسب قهرمانی بود. بازی‌های بدی هم نکردیم. فکر می‌کنم بازیکنانم در این دیدار خوب بودند اما متاسفانه نتوانستیم به این هدف برسیم.

بهترین جام‌جهانی تاریخ بود؛ البته نه برای برزیل

انتهای پیام

کد N388649

وبگردی