آفتاب

موسوی لاری: تیم مذاکراه کننده هسته ای مثبت عمل کرده است

موسوی لاری: تیم مذاکراه کننده هسته ای مثبت عمل کرده است

تهران- ایرنا- وزیر کشور دولت اصلاحات به حمایت های همیشگی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: این تیم دارای نیروهای کارآمد و کارشناسی است و دولت یازدهم نیز بسیار امیدوار به موفقیت در مذاکرات هسته ای است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری عصر شنبه در حاشیه مراسم درگذشت پدر محسن آرمین از چهره های اصلاح طلب در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره روند مذاکرات هسته ای اظهار داشت:تیم مذاکره کننده هسته ای شامل نیروهای کارآمد و کارشناس است و تا امروز اقدامات مثبت بسیاری انجام داده است.

وی افزود : البته مقام معظم رهبری نیز همواره حمایت های خود را اعلام کرده است.

به گفته این فعال سیاسی دولت یازدهم بسیار امیدوار است که مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد.

موسوی لاری در پاسخ به سوال دیگری درباره تذکر تعدادی از نمایندگان مجلس نسبت به ممنوع البیان کردن سیدمحمد خاتمی گفت:من معنای این حرف را نمی فهمم آقای خاتمی هرچه که باشد به عنوان یک شهروند ایرانی حق دارد از همه حقوق خود بهره مند شود.

وی افزود: اینکه عده ای به خاطر مشکلات خود بخواهند دست به فرافکنی بزنند و برای وی محدودیت ایجاد کنند به هیچ وجه معقول و منطقی است.

وزیر کشور دولت اصلاحات همچنین درباره دیدار جمعی از اصلاح طلبان با ریاست جمهوری اظهار داشت: قاعدتا این دیدارها بسیار تاثیرگذار است و باعث ایجاد علاقه و همدلی افرادی می شود که دلشان می خواهد کشورشان پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه البته اینگونه نیست که همه مشکلات کشور با یک افطار برطرف شود اضافه کرد:نقش آقای روحانی در ایجاد همدلی بین اصلاح طلبان بسیار کلیدی است و وی تا امروز بسیار خوب عمل کرده است.

به گفته این چهره اصلاح طلب برگزاری دیدارهایی از این دست می تواند به رونق فعالیت نهادهای مدنی کمک کند چرا که این نهادها در هشت سال گذشته مورد بی مهری بوده اند و دولت یازدهم توانسته این بی مهری را تا حدودی به نگاه مثبت تبدیل کند.

بگزارش خبرنگار ایرنا مراسم ختم پدر محسن آرمین فعال سیلاسی اصلاح طلب با حضور چهره های سیاسی به ویژه اصلاح طلبان در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

سیام(3)**7261**9173**م.ب**1856
کد N388389

وبگردی