آفتاب
مرعشی در واکنش به تذکر نمایندگان برای اعمال محدویت خاتمی:

نور وجود خاتمی چشم برخی از نمایندگان را زده است

نور وجود خاتمی چشم برخی از نمایندگان را زده است

آقایان خاتمی به صورت نوبتی باید پیش والده خود بمانند گویا این بار نوبت آقای محمدرضا خاتمی بود/با یاری خدا و رای مردم مجلس را مملو از نیروهای لایق و با کفایت خواهیم کرد تا جایگاه نمایندگی در تراز ملت ایران ارتقا پیدا کند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به تذکر 9 تن از نمایندگان برای اعمال محدودیت برای خاتمی گفت: چند نفر در مجلس هستند که نور وجود خاتمی چشمان‌شان را زده بود و عینک دودی هم نداشتند بنابراین خواستند تا وی را ممنوع‌التصویر کنند تا کورسورها را ببینند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین مرعشی در حاشیه مراسم ترحیم پدر محسن آرمین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه خط قرمزی در مذاکرات وجود دارد گفت: این موضوع در تخصص من نیست.

وی در خصوص دیدار دوستانه اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور نیز گفت: به نظر من این دیدارها باعث افزایش همدلی می‌شود. جامعه ما نیاز به وحدت نیروهای داخلی دارد. ان‌شا الله بتوانیم با چنین همدلی در عرصه بین‌المللی نیز به موفقیت‌ها برسیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا جای برخی از اصلاح‌طلبان از جمله محمدرضا خاتمی و محسن آرمین در دیدار با رئیس جمهور خالی بود گفت: آقایان خاتمی به صورت نوبتی باید پیش والده خود بمانند گویا این بار نوبت آقای محمدرضا خاتمی بود.

مرعشی در واکنش به اظهارات این خبرنگار که اصرار داشت چرا برخی اصلاح‌طلبان در دیدار با رئیس جمهور حضور نداشتند گفت: شما چه اصراری دارید که بگویید میان اصلاح‌طلبان و آقای روحانی اختلاف و فاصله است در این مساله اصرار نکنید که کم خواهید آورد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد انتخابات مجلس آینده نیز گفت: با یاری خدا و رای مردم مجلس را مملو از نیروهای لایق و با کفایت خواهیم کرد تا جایگاه نمایندگی در تراز ملت ایران ارتقا پیدا کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه نظر شما در مورد تذکر 9 نماینده مجلس پیرامون ممنوع البیان، ممنوع‌التصویر و ممنوع الخروج شدن سید محمد خاتمی چیست گفت: چند نفر در مجلس هستند که نور وجود خاتمی چشمان‌شان را زده بود و عینک دودی هم نداشتند بنابراین خواستند تا وی را ممنوع‌التصویر کنند تا کورسورها را ببینند.
مرعشی در پاسخ به این سوال که کنگره حزب کارگزاران چه زمانی برگزار می‌شود گفت: باید این سوال را از آقای کرباسچی بپرسید.

کد N388257

وبگردی