آفتاب

توصیه استرالیا به شهروندانش در سرزمین های اشغالی

توصیه استرالیا به شهروندانش در سرزمین های اشغالی

تهران-ایرنا- دولت استرالیا از شهروندانش در نوار غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی خواست تا تدابیر لازم را در جهت خروج فوری از این منطقه اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، سفارت استرالیا در تل آویو در حال رایزنی برای کمک به شهروندان این کشور برای خارج شدن از سرزمین های اشغالی است.

وزارت خارجه استرالیا به شهروندان این کشور که تمایل دارند فوری از غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی خارج شوند اعلام کرد که با بخش شرایط اضطراری وزارت خارجه و یا سفارت استرالیا در سرزمین های اشغالی تماس گیرند تا عوامل دیپلماتیک این کشور اطلاعات لازم را به شهروندان استرالیا بدهند.

وزارت خارجه استرالیا اعلام کرد که اوضاع در نواز غزه به دلیل عملیات های نظامی رژیم صهیونیستی به شدت خطرناک و غیرقابل پیش بینی شده است. استرالیا همچنین به شهروندانش توصیه می کند که به نوار غزه سفر نکنند.

یک مقام وزارت خارجه استرالیا به نقل از جولی بیشاپ وزیر امور خارجه استرالیا افزود: به شدت نسبت به وخامت اوضاع در سرزمین های اشغالی نگران هستم. خشونت ها در غزه منجر به تلفات غیرنظامیان شده و باید اقدامات لازم در جهت توقف خشونت ها انجام شود.

رسانام**9234**1010
کد N388195

وبگردی