آفتاب
پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

شیوه بازگشت بدهی زنجانی به وزارت نفت هنوز تعیین تکلیف نشده است

شیوه بازگشت بدهی زنجانی به وزارت نفت هنوز تعیین تکلیف نشده است

وزیر دادگستری درباره بازگشت بدهی بابک زنجانی به دولت گفت: وزارت نفت ادعایش این است که پول نقد داده است و پول نقد هم باید یا از خود متهم و یا از فروش اموال وی به این وزارتخانه و به دولت باز گردد ولی در این راستا نیز هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.


به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری صبح امروز در مراسم ختم آیت الله گیلانی با حضور در جمع خبرنگاران درباره چگونگی بررسی لایحه جامع وکالت در دولت اظهار داشت: برای بررسی لایحه جامع وکالت در دولت سعی شده که مصلحت کلی نظام قضا و استقلال قضا رعایت شود و همچنین تمام امور در حوزه وکالت نیز مورد بررسی قرار بگیرد.






وی افزود: در این لایحه همچنین سعی شده است حقوق عامه به نحو مطلوب تبیین و رعایت شود و دولت نیز در این راستا تلاش خود را کرده است.






وزیر دادگستری در پاسخ به این سئوال که آیا موضوع اختلافی هم در این راستا وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: موارد اختلافی هم شاید وجود داشته باشد که باید در مجلس بررسی و حل شود.






پورمحمدی در پاسخ به سئوال دیگری درباره بازگشت اموال بابک زنجانی، همکاری سه نفر برای خرید اموال وی و همکاری دولت در این راستا گفت: وزارت نفت ادعایش این است که پول نقد داده است و پول نقد هم باید یا از خود متهم و یا از فروش اموال وی به این وزارتخانه و به دولت باز گردد ولی در این راستا نیز هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.






 






 






 



کد N387587

وبگردی