آفتاب

بیمار روانی آمریکایی بوش و دخترش را تهدید کرد

بیمار روانی آمریکایی بوش و دخترش را تهدید کرد

یک نقاش ساختمانی آمریکایی مبتلا به بیماری دو قطبی با یک اسلحه پر دستگیر و به دلیل تهدید برای کشتن جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا به یک سال آزادی مشروط تحت نظارت محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنجامین اسمیت 45 ساله، یک نقاش ساختمانی مبتلا به بیماری دو قطبی از زمان بازداشتنش در 31 ژانویه سال جاری میلادی در منهتن به دلیل داشتن یک اسلحه پر، یک ساطور، دو جعبه فشنگ و یک ظرف حاوی گازوئیل شش ماه را در بازداشت سپری کرده است. وی تهدید کرده بود که قصد دارد جورج بوش پسر را بدزدد، زخمی کند و بکشد و سپس با باربارا بوش، دختر جورج بوش دوست شود!

سیدنی استین، قاضی فدرال آمریکا بنجامین اسمیت را به یک سال آزادی مشروط تحت نظارت از جمله شش ماه بازداشت در خانه مادری‌اش در نیویورک محکوم کرد.

پس از آنکه مادر اسمیت یادداشتی را در خانه‌اش پیدا کرد که روی آن نوشته بود "می‌روم تا برای جورج بوش و پنتاگون کار کنم" وی فورا با پلیس تماس گرفته و ماموران سرویس مخفی اسمیت را دستگیر کردند.

در ادامه این یادداشت نوشته شده بود: من باید یک اژدها را به هلاکت برسانم و سپس باربارا بوش مال من می‌شود و آمریکا تمام می‌شود!

سرویس مخفی آمریکا از طریق تلفن رد اسمیت را در منهتن پیدا کرده و وی را در خودرویی دستگیر کرد.

وی در دادگاه گفت: من طلاق گرفته‌ام و در حال حاضر با کسی دوست نیستم اما بر روی برقراری رابطه با باربارا بوش کار می‌کنم.

تهدید یکی از روسای جمهور پیشین یا کنونی آمریکا یک جرم فدرالی محسوب می‌شود.

دیوید وسکیتروم، وکیل مدافع، موکل خود را فردی مودب، با شخصیت و آرام توصیف کرده که از بیماری روانی دو قطبی رنج می‌برد و تحت درمان است.

انتهای پیام

کد N387456

وبگردی