آفتاب

حماس: در جنگ زمینی، گورستان سربازان اسرائیل را درست می‌کنیم

حماس: در جنگ زمینی، گورستان سربازان اسرائیل را درست می‌کنیم

سخنگوی جنبش حماس در واکنش به تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه اعلام کرد: جنگ زمینی تنها موجب ایجاد گورستان برای سربازان رژیم اشغالگر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، سامی ابوزهری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای مطبوعاتی خاطرنشان کرد: این که گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس، یک جیپ نظامی ارتش اسرائیل را در شرق شهر غزه منفجر کردند، نشان می‌دهد که چه چیزی قرار است در جریان جنگ زمینی رخ دهد.

وی تاکید کرد: در صورت حمله زمینی، غزه تنها گورستان سربازان اسرائیل خواهد بود و آنچه که رخ خواهد داد هولناک‌تر خواهد بود.

پیش‌تر گردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند که جیپ نظامی رژیم صهیونیستی را در شرق منطقه «الشجاعیة» در شهر غزه با موشک هدف قرار دادند. علاوه بر آن، خودروهای رژیم صهیونیستی که برای بیرون آوردن این جیپ پیشروی کرده بودند، با 11 موشک و سه خمپاره هدف قرار گرفتند. منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند، بر اثر حمله به این خودروی نظامی دو سرباز اسرائیلی زخمی شدند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه وی تهدید کردند، در صورتی که شلیک موشک‌ها از غزه به سمت اراضی اشغالی پایان نیابد، آن‌ها دست به حمله زمینی به نوار غزه می‌زنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری خود در مقر فرماندهی ارتش در مرکز تل‌آویو در خصوص احتمال حمله زمینی گفت: ما برای تمامی احتمال‌ها آماده هستیم و تا زمانی که به تمامی اهدافمان جامه عمل نپوشانیم، دست نخواهیم کشید و نخستین هدف ما تضمین آرامش برای شهروندان اسرائیل است.

انتهای پیام

کد N386920

وبگردی