آفتاب

رادیو چین: تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان جام آسیا می شود

رادیو چین: تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان جام آسیا می شود

پکن - ایرنا – رادیو بین المللی چین روز شنبه پس از شکست تیم بسکتبال ژاپن مقابل آسمانخراش های ایران در جام آسیا اعلام کرد تیم ملی ایران قوی ترین رقیب چین در این دوره از رقابت ها است و قهرمان جام آسیا می شود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران بعدازظهر روز جمعه در نخستین روز مسابقه های بسکتبال جام آسیا در چین به مصاف تیم ژاپن رفت و این تیم را با نتیجه 66 بر 56 شکست داد.

پنجمین دوره مسابقه های بسکتبال جام آسیا روز جمعه با حضور 10 تیم برتر بسکتبال آسیا در شهر ˈووهانˈ چین آغاز شد.

رادیو بین المللی چین روز شنبه با تاکید بر این که تیم ایران در این رقابت ها قهرمان خواهد شد، گفت ارسلان کاظمی مهاجم تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرده است که در مسابقات این دوره از کاپ آسیا شرکت می کند و باز گشت کاظمی بی تردید توان تیم ملی ایران را تقویت می کند.

این رادیو به نقل از پایگاه اینترنتی فیلادلفیا 76 اعلام کرد ارسلان کاظمی اکنون به نمایندگی از این تیم مشغول بازی های تابستانی اورلاندو است، اما در بازی های جام آسیا در شهر ˈوو هانˈ چین حضور خواهد داشت.

رادیو چین با اعلام این که تیم ملی بسکتبال ایران قهرمان مسابقات آسیا در سال گذشته میلادی است ، گفت: تیم ملی ایران به احتمال زیاد قهرمان این دوره از کاپ آسیا خواهد بود و رسانه های چین این مساله را تایید کرده اند.

این رادیو در حالی آسمانخراش های تیم ملی بسکتبال ایران را قوی ترین رقیب چین در این رقابت ها دانست که تیم ایران ساعت 19 و 30 دقیقه امروز به وقت محلی (ساعت 16 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی بسکتبال چین می رود.

تیم ایران روز یکشنبه نیز مقابل تیم بسکتبالیست های اندونزی بازی می کند.

تیم ملی بسکتبال ایران که خود را برای حضور در مسابقه های بسکتبال قهرمانی جهان در اسپانیا آماده می کند، در گروه یک این رقابت ها با تیم های چین، ژاپن، هندوستان و اندونزی هم گروه است.

آساق**1611
کد N386456

وبگردی